Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czuć paliwo


Krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...

Mam od niedawna podobny problem, w takim samym modelu auta. Nie mam instalacji gazowej. Wraz z mechanikiem przeglądaliśmy samochód od spodu (przewody paliwowe, zbiornik paliwa) i pod maską, ale nic nigdzie nie widać.

Odnoszę wrażenie, że te opary wydobywają się s komory silnika i przedostają się do wnętrza wraz z nawiewem powietrza, ale gdzie szukać ewentualnych nieszczelności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jurek64

Ja również mam podobnie, szczegółowe oględziny również nic nie pomogły, raz śmierdzi a później już nie, może rzeczywiście sprawdzamy ten pochłaniacz oparów paliwa, ja nie bardzo wiem gdzie tego szukać <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to złącze elastyczne układu wydechowego, które łączy go z kolektorem, u mnie jak dostało to nieszczelności, to czuć było paliwo w środku samochodu, bo spaliny przedostawały się do komory silnika i tam były łapane przez nawiew i do środka samochodu <ok> Tylko że tej nieszczelności towarzyszy głośniejsza praca samochodu, no ale może warto sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie była to nieszczelność przewodu paliwowego w miejscu w ktorym wchodzi on w silnik (F3R).

Sa dam dwa przewody. Z jednego spadla obejma i paliwo kapalo na silnik, parowalo i w srodku bylo czuc. Nowa obejma i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Przepraszam, że tak późno odpowiadam. Jak się okazało, to przyczyną powstawania oparów paliwa w kabinie była zwykła nieszczelność na opasce zaciskowej przewodu paliwowego, tak jak pisze kolega wyżej. Zlokalizowanie tego wycieku było dość trudne, bo nie zawsze były odpowiednie warunki i nie zawsze wyciekało paliwo. Na dodatek przewód ten jest schowany za rząd kabli elektrycznych i innych części silnika. Dopiero przy odpowiednim doświetleniu tego miejsca zauważyłem lekko wilgotną końcówkę jakiegoś gumowego przewodu i opaskę w pobliżu. Jej dokręcenie usunęło problem. Dziękuję wszystkim za sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
przyczyną powstawania oparów paliwa w kabinie była zwykła nieszczelność na opasce zaciskowej przewodu paliwowego

 

A można by dostać jakąś fotkę lub dokładny opis gdzie to szukać - mam podobny problem - mam nadzieje że to by pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Otóż trzeba zdjąć plastiki z podszybia, obie wycieraczki, zdemontować blachę nad silnikiem i z góry dopiero mamy widok na przewody paliwowe wchodzące do silnika.

Pozdrawiam!!!

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!