Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dopadł mnie problem opuszczania szyby przód kierowcy.

Pewnego wilgotnego dnia po podniesieniu szyby było słychać spod tapicerki terkotanie.

Po pewnym czasie terkotanie umilkło ale niestety nie można juz było ruszyć szyby ( kiedyś też tak już miałem ale wszystko wróciło do normy).

Przeczytałem kilka tematów posprawdzałem bezpieczniki, połączenie kości na słupku A, próbowałem rozebrać przyciski (niestety nie miałem od kogo pożyczyć panela do sprawdzenia, mam wszystkie szyby elektryczne) i zabrałem sie za demontaż tapicerki.

Dzięki :D pożyczonym od teścia narzędziom poszło mi to nawet szybko i bez problemowo, choć dojście do śruby w rączce bez przedłużki stanowiło poczatkowo problem ale od czego teściu i jego zamiłowanie do zakupu narzędzi wszelkiego typu :D , odpowiednią przedłużkę tez miał.

Zdemontowałem silniczek zdjąłem kółko, na które nawijają się linki, zdjąłem to co pod kółkiem, sprawdziłem obecność smaru ( coś białego ala smar jeszcze tam było).

Nie udało mi się zdemontować tego przykręconego do silniczka modułu ( brak torxa o takim rozmiarze teść nie miał :D ), zdemontowałem jednak nakładkę na piny myśląc, że może da się go wysunąć niestety nie dało się.

Po tych operacjach podpiołem silniczek pod instalację i przełącznikiem go normalnie uruchomiłem :) , tzn. działa teraz tak;

- jedno przyciśnięcie / pociągnięcie przycisku i sinik robi tak jakby pół obrotu w prawo lub w lewo,

- krótkie następujące po sobie przyciśnięcia / pociągnięcia przycisku i silniczek obraca się w prawo lub w lewo.

Uznałem, że nic mądrego już nie wymyślę i przystąpiłem do składania całości. Sprawdziłem osadzenie linek oraz przesuwanie szyby w prowadnicach wszystko wygląda i działa prawidłowo.

Problem pojawił się w momencie próby nawinięcia linek na kółko.

 

Nie potrafię ustawić kółka tak aby po nawinięciu linek bez problemowo nałożyć na to obudowę w której osadza się pancerze linek.

 

Czy ktoś ma wiedzę (zdjęcia) jak ma być to kółko ustawione?

 

Czy ktoś wie co mogło być przyczyną tej awarii?

 

Jaki smar zastosować do przesmarowania mechanizmu?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez dj-doc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!