Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Może się zawiesiła - postukaj. Podnieś kanapę z tyłu i tam masz ją schowaną. O regeneracji nie słyszałem. Ja kupowałem nową. Bardzo łatwo się ją wymienia jak się ma odpowiedni sprzęt, klucz. Odpiąć elektrykę i zdjąć przewody paliwowe. Potem kluczem się odkręca pokrywę zbiornika z pompą. Trzeba jednak odessać paliwo bo musi być prawie pusto :!:

Zbiornik jest z tworzywa i się zdeformuje jak będzie zbyt ciężki a się to rozkręci :!:

Niestety jest też kolejny problem - numery pompy są na pompie czyli w zbiorniku. Dopiero jak ją wymontujesz to spiszesz. Uważaj na przewody i pływak.

Powiem teraz ciekawostkę do modelu silnika jaki ja miałem montowali 3 różne pompy ;-)

Oczywiście za pierwszym razem kupiłem nie taką ;-) bo nie miałem tej wiedzy co teraz i numerów spisanych z pompy ;-) Jeszcze ją gdzieś w piwnicy powinienem mieć tą starą oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do regeneracji, to nie wiem jak jest w 100% w Megankach. Może są tylko i wyłącznie nierozbieralne. Dotychczas myślałem, że tylko takie są niezależnie od marki samochodu. Ostatnio jednak kumpel w Golfie wymieniał i mial rozbieralną. Mógł kupić same wnętrzności i ją naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompka jednak dziala. Ale nie pali na cieplym silniku. Na zimnym przewaznie odpala bez problemow. Nie wiem co mam zrobic :-)

 

[ Dodano: 2007-11-07, 16:23 ]

okazalo sie ze mam do zrobienia glowice :-) Nie pali na 3 i 4 cylinder i cisnienie jest za male...

 

[ Dodano: 2007-12-03, 15:58 ]

witam po dlugim czasie. mimo regeneracji glowicy nie poprawilo sie. Ostatnia deska ratunku byly wtryski...znalazlem cala listwe za 100 zl na allegro (uzywana). dzis je wymienilem i juz jest w porzadku!!! odpala jak pszczolka :P Ale dlugo sie z tym meczylem,masakra :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

moja megi jak jest zimna po zakręceniu zapala, ale zaraz gaśnie, muszę potem kręcić klika razy i zapali, myślę że to pmompa nie trzyma paliwa, ale mogę się mylić, pompę słychać więc pracuje, ale jak sprawdzić czy trzyma paliwo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pompy czy słychać ją około 2 sekundy po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem? Wtedy dobija cisnienie w układzie paliwa.

 

[ Dodano: 2007-11-09, 10:28 ]

A (immobilaizerrr) soki sam nie wiem jak to sie pisze. U mnie tak dzieje sie dokłądnie jak jest włączony autko odpala i za momencik gaśnie może on daje w kość. Słyszałem także że czujnik położenia wału ma wpływ na odpalanie ale sam nie wiem gdzie jest ale posty są na ten temat.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak napisałeś, słychać ją około 2 sekund

 

[ Dodano: 2007-11-14, 09:16 ]

Po zatankowaniu połowy zbiornika pali od pierszego kopa, więc jednak trzeba będzie w niedługim czasie pomyśleć o wymianie pompy, a teraz pilnować paliwka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!