Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Moja MEGI z 1997r. silnik 1.6 90KM (K7M) nagle przestała odpalać. Werdykt -POMPA PALIWA NIEZYJE. Poszedłem do sklepu i nagle zaczęły sie problemy. Okaząło się, iz winienem wiedzieć w jakim miesiącu 1997r. moja meganka została wyprodukowana, ponieważ miały one dwa rodzaje pomp paliwa produkowane do 10.1997r. inne pompy niz produkowane po tej dacie. Sprawdziłem więc samą pompę po numerku na niej nabitym i okazało sie że jest to pierwsza wersja, produkowana do 10.1997r. I tu schody - sprzedwca po sparwdzeniu powiedział, że do mojej meganki POMPA BYŁA W CAŁOŚCI WRAZ Z OBUDOWĄ nie ma jej jednek w 6 hurtowniach. To samo w innych sklepeach. natomiast do tej drugiej pompy omp bez liku, gdzie chce i jaka chcę. Więc róznymi kanałami załatwiłem pompe do mojej meganki ale tutaj znowu problem cena 400 zł nadmieniam, iz do tej drugiej wersji po 10.1997r. nóweczka 170zł. Więc tu moje pytanie, czy znacie jakiś zamiennik pompy do mojej wersji autka, poniewaz jak widzicie różnica cenowa straszna. Swoją drogą po wyciagnięciu swojej pompy nie widze problemu z rozebraniem jej tj ściągnięciem plastiku i złożeniem innej dlatego nie wiem czemu sprzedają w całości z obudową. Poza tym może ktoś sie orientuje, czym róznią sie te pompy po 10.1997r. i przed nim, czy mocowanie w zbiorniku jest inne, bo przecież silniki sie w samochodzie nie zmieniły. Dodaję iż na mojej pompie jest oznaczenie - 7700420306.Dzieki z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Mam pytanie jak ściągnąć przewód zaznaczony na zielono??

pompaot9.th.jpgthpix.gif

 

Czerwony jakoś udało mi się rozebrać, ale na ten zielony nie potrafię znaleźć patentu.

Dodatkowe pytanie, czy układ pompy ma jakieś zabezpieczenie przed przeciążeniem. U mnie rano auto nie chciało zapalić a przekaźnik pompy dziwnie brzęczy. Wymiana na inny nic nie dała, odpięcie pompy powoduje normalne załączenie i na końcach mam napięcie ok 9,5V

 

[ Dodano: 2008-11-23, 13:54 ]

Dla potomnych, bo widzę że nikt nie potrafił pomóc. Czerwony ma tulejkę metalową, którą trzeba wcisnąć jak chcemy zdjąć przewód. Zielony wyższa szkoła, bo trzeba naprawdę dużo się namęczyć żeby zdjąć zieloną końcówkę. Siedzi jak przyklejona, ale musi wyjść i wtedy można ściągnąć przewód. Teraz czekam na pompę i zobaczymy co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem taki problem w zeszlym roku i niestety zakonczylo sie kupnem nowej pompy <ok> fakt ze zainwestowalem sporo bo 500 zl (BOSH). Bolalo i w dodatku w tym oku wyszlo ze [cenzura] mi wezyk od pompy i zalozyli taki gowniany ze przezarlo go. Jezeli ktos choc ma troszke pojecia to mozna to samemu zrobic.

 

Na forum wysławiamy się cenzuralnie.

To że wstawisz "....." nie kończąc wyrazu, niczego nie zmienia.

Na forum staramy się pisać z polską czcionką. - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podłączyłem nową pompę i co się okazało. Że to nie ona :!::!: Temat wyjaśniłem, metodą prób i błędów. Okazało się, że uwalony miałem kabelek od masy przy silniku. Ale nie ta siateczka, tylko w wiązce kabli od kompa i wtrysków. Przykręcony jest z boku silnika koło rozrządu i on powodował, że przekaźnik wariował. Po polutowaniu wszystko śmiga.

Tylko trochę przekombinowali z tą masą w tym aucie. Żeby instalację podpinać do masy silnika i to w takim miejscu?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jestem po raz pierwszy na forum witam wszystkich szanownych forumowiczów :-)

 

[ Dodano: 2009-12-18, 20:23 ]

Mam pytanie jak odkręcić czarny pierścień mocujący pompę w baku w moim sceniku czy do tego potrzebny jest jakiś specjalny klucz proszę o radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam. u mnie wystąpił problem tego typu, że w miejscu podłączenia czerwonego węża (jak w zdjęciu powyżej) do pompy była ułamana końcówka i poprzedni właściciel po prostu skleił to jakimś glutem, a teraz ucieka mi tą drogą paliwki. pytanie jest takie czy istnieje jakiś magiczny sposób sklejenia tego elementu(biały plastik) czy czeka mnie wymiana pompy :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam Meganke 1,6e pojechalem nad staw z znajomymi i zabraklo mi paliwa i gdy podskoczylem z kolega do cpn-nu kolega na resztkach paliwa probowal dojechac i przejechal okolo 2,5 kilometra. Teraz Meganka po przejchaniu malego odcinka traci sile dusis sie spadaja obroty i nie wiem jaka moze byc tego przyczyna ???? na poczatku myslalem ze moze komputej odcina doplyw paliwa ale bylem u mechanika i stwierdzil ze to nie to i ze moze to byc pompka paliwowa lub cos jeszcze innego ??? a ja niechce nadarmow wymieniac poloy czesci i dochodzic co to jest moze ktos mial cos podobnego ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

MAm pytanie, dzisiaj po pracy wsiadłem do auta, zawsze wszystko działa super, ale tym razem odpaliłem auto na bezynie, bo zawsze tak robię i wszystko OK. Po 2 sekundach samochód mi zgasł. Pierwsza myśl, że paliwo,b o miałem rezerwę i miałem jechać na stacje zatankować. Zamieliłem jeszcze dwa razy, ale nic, więc spróbowałem na gazie, ale coś strzeliło (okazało się, że nic strasznego)odpalił ale zgasł,bo gazu nie dałem i poszedłem po paliwo. Zalałem ale dalej nie chciał odpalić, jak mu się w końcu udało to bardzo się dusił, aż gasł. Pytanie moje czy to jest problem z pompą paliwa, czy może z filtrem, a może z wtryskami. Teraz przy włączeniu zapłonu jest inny dzwięk z pompy niż przedtem. Czy może zapowietrzył się układ i po przejechaniu iluś km odpowietrzy się? Auto na gazie działa bez zarzutu. Dziękuję za pomoc.

RENAULT MEGANE CLASSIC 97R 2.0+LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stachum, To samo się zdarzyło w Scenicu mamy w tą niedzielę. Prawdopodobnie było za mało paliwa w zbiorniku i pompka się spaliła, aż obudowa się nadtopiła :shock:

dsc09856.th.jpg

Widzę, że miałeś podobną sytuację, radzę zacząć od razu od jej sprawdzenia.

Co ciekawe:

Sprawdzałem czy po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie na pompce - tak, pojawia się dosłownie na chwilę. Zmyliło mnie to i zacząłem szukać przyczyny gdzieś indziej (bo w końcu zasilanie musi być przez jakiś czas). Okazuje się, że napięcie pojawia się podczas kręcenia rozrusznikiem więc jeśli napięcie się u Ciebie pojawi a pompka mimo to nie kręci to masz winowajcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pompka nie pracuje to nic się nie odpowietrzy ;) Widzisz na zdjęciu co się stało z moją pompką, nie miała żadnych szans na odpowietrzenie w takim stanie :-o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw czy to rzeczywiście ona. Dobrze jest wyjąć, żeby sprawdzić czy kupisz taką samą.

Ja kupiłem używany oryginał z allegro. Miałem też do wyboru chiński zamiennik, ale zrezygnowałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!