Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Budowa i działanie kluczyka radiowego, kodowanie immobilizera


Rekomendowane odpowiedzi

Po zastanowieniu wydzielam ten temat, pomimo że kluczyk to kluczyk, ale jednak są różnice pomiędzy kluczykami IR i radiowymi.

Lepiej będzie jak to rozdzielimy na dwa osobne wątki.

Posty wydzielone z tematu Kod immobileizera, aktywacja, działanie, budowa kluczyka - wszystko co dotyczy kluczyków radiowych. :)

 

Spróbuj synchronizacji (możesz z zewnątrz pojazdu):

thumb_hosting_zdjec_1363613318__pilotr.jpg

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien, kurczę nie znam się na oznaczeniach to jest ten typ autka:

http://images01.olx.pl/ui/11/82/69/1297765382_167347369_3-RENAULT-MEGANE-KOMBI-14-Samochody.jpg

http://images01.olx.pl/ui/11/82/69/1297765382_167347369_1-Zdjecia--RENAULT-MEGANE-KOMBI-14.jpg

(proszę wybaczyć, że zdjęcia nie są na waszym hostingu, są one poprostu z googli)

Kambol, widziałem to zdjęcie niestety mój tak samo wygląda, ale on nie ma w sobie nadajnika jest pusty, nie ma również kontrolki, może temu, bo to kluczyk zastępczy, główny został podobno złamany przez poprzedniego właściciela -.-

Oto zdjęcie kluczyka i pilota

http://iv.pl/images/19478578640117476066.jpg

I teraz pytanie tym pilotem mam zrobic synchronizacje? I w jaki sposob w ten?:

 

1. Przekrecasz kluczyk w stacyjce (lampa immo mruga szybko)

2. Naciskasz klawisz centralnego i trzymasz (lampka immo gasnie i zaczyna mrugac w tych samych odstepach czasu - kazde mrugniecie to kolejna liczba - czyli czekasz az mrugnie 1 raz i puszczasz klawisz.

3. Naciskasz klawisz centr. ponownie i czekasz az mrugnie 2 razy, puszczasz klawisz.

4. Naciskasz klaw. centr. i czekasz az mrugnie 3 razy, puszczasz.