Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dti bez mocy


quliver

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik pracuje równo i stabilnie i na biegu jałowym wkręca się na obroty bez problemu. Nie świecą żadne kontrolki. Turbina ciągnie (zdejmowałem węża z chłodniczki Intercoolera i sprawdzałem ręką, ale pomiarów nie robiłem).

 

Problem polega na tym, że auto nie ma mocy. Nie ma przyspieszenia (do 100 km/h dochodzi w 30s) oraz malutka góreczka powoduje konieczność wciśnięcia pedału gazu do oporu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie egr sprawdz interculer pózniej niestety trzeba podejrzewać przepływomierz egr miałbyś czarno z tyłu mocy nie traci !jak olej nie znika?kiedy filtr paliwa wymieniałes? :)

 

[ Dodano: 2007-11-28, 20:33 ]

sorry za intercooler ale piszę tak jak łatwiej jeszcze jedno pytanko pedał do dechy nie zapala się na sekundę na żółto taka spiralka???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtra paliwa nie wymieniałem - w piątek się tym zajmę

 

sprawdzałem, jak dam po garach to nie świeci mi się ta sprężynka

 

czujnik od przepływomierza można chyba jakoś sprawdzić (pomierzyć napięcia itp) - poszukam na forum i w piątek lub w sobotę biorę się do roboty

 

pozdrawiam...

 

i jeszcze jedno... na czym polega sprawdzenie intercoolera ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Cięcie]

 

jednym z najprostszych sposobów na przepływomierz jest po prostu wypięcie z wtyczki.

wówczas przechodzi on w tryb serwisowy i przyjmuje stałe parametry.

Jeżeli jednak u Ciebie jest to faktycznie uszkodzony przepływomierz, to on już przeszedł na tryb serwisowy/awaryjny, a więc teoretycznie CHYBA po jego wypięciu nie powinno być żadnej równicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem na forum topik

Spadek mocy silnika

gdy zacząłem czytać opis usterki w samochodzie Ari72 wydawało mi się, że opisuje mój problem ....

odłączyłem przepływomierz i jakbym się przesiadł do innego samochodu - teraz można jeździć!!!!

jutro ruszam na poszukiwania przepływomierza ... a może jest na forum ktoś, kto może załatwić oryginalne części po rozsądnych pieniądzach (kupowałem tak przez forum Mitsubishi)?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Koledzy moje pytanie jest tego typu w mojej megance zauważyłem, że w okolicach interculera jest mokro maska i nadkole są opryskane olejem no i spalanie jakby trochę większe nie dużo ale około 1 litra/100km.

Czy nie szczelny interculer mógłby być przyczyną :) Tak poza tym wszystko ok przyspiesza nie ma oporów przy wyprzedzaniu tylko ten interculer.

MEGANKA 1,9 dti 72KW/98KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!