Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , przejżałem wiele tematów na forum i z wielu skorzystałem, ale dalej lipa.

A więc jest tak ; cos mi stuka na nierównościach(kocie łby zazwyczaj)stuki przenoszą się delikatnie na kierownicę

jak i na pedały. Wymieniłem wszystkie tuleje wahaczy, wszystkie gumy na drążku stabilizatora,nie wspomne o 2 poduszkach silnika-skrzynia.

po tych zabiegach stuki dalej , kilku specjalistów stwierdziło luzy na maglownicy więc wymieniłem drążek kier. i końcówkę(miała lekki luz)

-dalej stuki więc dociągnołem maglownicę śrubą kasującą luz i nic to nie dało oprócz dużego problemu z kręceniem kierownicą.

Dziś wymieniłem łożyska oporowe amortyzatorów dawały opór -przeskakiwały.

Jak narazie dalej lipa (dodam iż sworznie 2 misiące temu wymienione brak luzu na nich)sanki sprawdzone

Czy ktoś ma jakieś sugestie lub celny pomysł bo mi już się pomysły skończyły a i trafna wiedza diagnostów mi już bokiem wyszła "maska panu stuka chyba,to reno tak bywa) itp

Czy może być to koniec maglownicy ? na małych nierównościach nie stuka , na dużych też nie , skręcam -maglownica cicha nie przeskakuje na zębach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ze wszelkiego rodzaju pukaniem i stukaniem jest tak, że trudno podać przyczynę nie słysząc tego.

Z drugiej strony znam ten ból, bo też mi czaszem coś stuka przy scenicu i nie mogę tego zlokalizować.

Moj kolega wtedy mówi "nie przejmuj się podgłośni radio i zaczekaj jak objawy się nasilą".

Przyznam że czasem się sprawdza, tymczasem sprawdź poniższe podzespoły:

 

- jarzmo klocków hamulcowych. Niekiedy się wyrabia i stukają klocki.

- połączenie drążka stabilizacyjnego z wachaczem. Czy jest dobrze skręcone.

 

Pozdrawiam

Lionel2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak to nic z tych rzeczy, przy wymianie opony znalazłem ułamaną sprężynę brak z 4cm a druga pękła też przy końcu .

Wymieniłem sprężyny a niedawno łożyska ale przy kręceniu kierownicą słychać postukiwanie więć pewnie będzie to maglownica. Pewnie pojeżdże trochę i zobacze co zdechnie pierwsze , czy naprawdę zacznie maglownica przeskakiwać ,lać i tłuc.

 

Po wielu perturbacjach okazało się iż guma zewnętrzna stabilizatora nie wytrzymała w środku, a powodem jest uszkodzenie drążka stabilizatora na jego końcu- wytarcie drążka ,powodujący ruch - luz w środku.

założyłem nowe gumy sasic na razie cisza lecz mechanik twierdzi że długo niewytrzymają .Nowy drążek sie kłania lub wstawienie w środek blaszki lub naspawanie i szlifowanie . Zobaczymy niedługo

Edytowane przez chmielo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam

Posiadam Reno Mega classic 1.4 16v 2001 rok, zaczął mi się pocić płyn uk. kierownicy po przewodzie ciśnieniowym zaczynając od czujnika i wyciek pojawia się także przy pierwszego okucia przewodu.Czy cze ba wymienić cały przewód

i gdzie mogę go dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!