Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny wyciek - POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Może zacznę od tego, że nie znam się na samochodach a już tym bardziej na elementach pojazdu, więc proszę o wyrozumiałość ;)

Dziś w trakcie zmiany opon na letnie, po ściągnięciu przedniego koła od strony pasażera zauważyłem dziwny wyciek PRAWDOPODOBNIE z pod gumy, którą widać na załączonych przeze mnie fotkach. Ten wyciek to jakiś smar/olej bądź coś podobnego, rozlał się także na osłone podwozia... (co też widać na foto) Proszę o pomoc w fachowym zdiagnozowaniu usterki (chodzi także o nazewnictwo - wiem, że to coś to nie żadna "guma" ;) tylko jakoś się nazywa) i czy to coś poważnego, czy naprawa mocno szarpnie mnie po kieszeni? Z góry dziękuje za udzielone odpowiedzi

/pozdrawiam

Mati

post-51807-0-02211200-1366987502_thumb.jpg

post-51807-0-19011600-1366987523_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s050197 - a co ma ta osłona z wyciekiem. Wyraxnie widać, że wszystko jest "obrzygane" olejem. Na pierwszym zdjęciu także widać, że cała plastikowa osłona (płyta od silnikiem) aż ocieka olejem.

Mati - zobacz auto od dołu - gdzieś cieklnie z silnika. Podejrzewam, że z pokrywy zaworów. Występujące "przedmuchy" znalazły sobie ujście i razem z nimi olej.

Jednak to trochę wróżenie z fusów - bo na foto nic nie widać, poza tym, że gdzieś z góry leci olej (m.in. na osłone przegubu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach