Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dusi się po dodaniu gazu i ciężko pali


mimegane

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 1.6 8V po dłuższym postoju za pierwszym razem można kręcić do bólu i nie odpali. Dopiero po ponownym przekręceniu kluczyka silnik sie uruchamia. Po wciśnięciu gazu najpierw prawie gaśnie i strzela dopiero wchodzi na obroty, po lekkim otwarciu przepustnicy bardzo nierówno pracuje. Przez to na zimnym prawie nie da się normalnie ruszyć z miejsca. Widać, a raczej słychać to na filmie. Przewody podciśnienia ok, po wymianie świec, przewodów, jednej cewki.

http://youtu.be/RvGmBgqzaYw

Jeszcze w jednym poście dopytam, od czego jest czujnik (widoczny w zalaczniku), który jest pominięty (złączone wężyki), kiedy się go podłączy bardzo nierówno pracuje na wolnych obrotach. Ale to nie miało wpływu na powyższe zachowanie po odłączeniu go.

post-46356-0-32122900-1378049791_thumb.jpg

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od czego jest czujnik (widoczny w zalaczniku)

Jest to zawór (nie wiem, czy dobrze to ujmę) "recyrkulacji" oparów paliwa. Przy prawym przednim kole, pod zderzakiem jest puszka, która zbiera opary paliwa. Ten zawór otwiera dostęp do tej puszki, następnie podciśnienie w kolektorze wysysa z niej to, co się tam nagromadziło.

Lepiej by było, gdybyś ten wężyk od kolektora zaślepił, niż zostawił wężyki połączone. W ten sposób kolektor nie może wytworzyć odpowiedniego podciśnienia i może wystąpić objaw tzw. lewego powietrza.

Dopiero po ponownym przekręceniu kluczyka silnik sie uruchamia.

Spróbuj dwukrotnie przekręcić kluczyk przed zapłonem i poczekaj, aż pompa paliwa podpompuje paliwo. Wygląda to na kończącą się pompę paliwa lub w najlepszym razie konieczną wymianę filtra paliwa.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręce opadają - pompa OK, nowa sonda, wyregulowane zawory, zawór recyrkulacji wymieniony, zero kodów błędów i dalej to samo. Nawet przepustnica cała była zmieniana na inną - guzik.

Edytowane przez mimegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!