Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Nie tylko ten, masz jeszcze przy chłodnicy. Otwierasz korek od zbiorniczka i dolewasz ciutkę więcej płynu niż max. Potem odkręcasz odpowietrzniki najlepiej całkiem je wyjąć (wykręcić) - tylko ostrożnie (cały czas otwarty zbiorniczek) i czekasz do momentu aż zacznie lecieć, jak cieknie to zakręcasz najpierw ten przy chłodnicy a potem na wężu i po krzyku. Nie zapomnij zakręcić też zbirniczka ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem niedawno odpowietrzyć układ i wyobraż sobie że w moim Scenic-u nie ma odpowietrznika na chłodnicy, a sprawdziłem z ciekawości tabliczke znamionową i jest z Renault-a. Ale zrobiłem tak napisałes z odpowietrznikiem na wężu i ciekło po malutku bez żadnych pęcherzyków, zakreciłem koreczek na wężu i puściłem go kilka minut na jałowym i zakręciłem korek od zbiorniczka z płynem i wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzyłeś kolego? bo mam ten sam problem a to co inni piszą jakoś się u mnie nie sprawdza mam pomysły jak to zrobić tylko nie mam gdzie a muszę i to pilnie! u mnie nie ma odpowietrznika na chłodnicy a mechanicy :mrgreen: :) :) parciarze!!! twierdzą że tak ma być! a ja wiem że nie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ciach !]

Jeżeli coś ci się zapowietrza to tylko gruby przewód między termostatem a chłodnicą (dół ciepły, góra zimna) A to z tego powodu, że jest gruby i czasami się zapowietrza. Z pozostałych cienkich powietrze samo się wypchnie do zbiornicza - jak nie odrazu to po paru km. 7 razy już spuszczałem płyn i nie musiałem nigdy odpowietrzać układu. Pomiętol trochę ten gruby przewód(jak cycka lub .....) i powinno być ok. ;-) Powodzenia

 

 

[ Proszę NIE KOPIOWAĆ CAŁEJ TREŚCI 1:1 postu na który się odpowiada BEZPOŚREDNIO!] - PREZES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja odpowietrzyłem układ chłodzenia w sposób taki : nagrzałem silnik do temp. takiej żeby otworzył sie termostat, później odkręciłem odpowietrznik ( przy odkręconym korku zbiorniczka wyr, ) no i wtedy poleciał sobie pod ciśnieniem płyn. Trzeba uważać żeby sie nie poparzyć, ja sie oparzyłem nieco. Wiem że nie powinno tak sie robic, ale standardowe odpowietrzanie nie pomagało, teraz mam cieplutko w samochodzie. Uważejciue na łapki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Scenic-u też nie ma odpowietrznika w chłodnicy :-( i nie jestem pewien czy układ został dobrze odpowietrzony bo ogrzewanie nadal nie działa tak jak powinno - po włączeniu nawiewu pierwsza fala powietrza jest ciepła a później jest coraz chłodniejsza niezależnie od temperatury silnika.

 

Czy mogę przyjąć, że jeśli przewody doprowadzający i odprowadzający płyn do nagrzewnicy są ciepłe a nawet gorące to układ jest odpowietrzony :mrgreen:

Jeśli tak to pozostaje czyszczenie nagrzewnicy lub ewentualnie jej wyniana :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!