FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Kontrolka usterki elektronicznej. Zółta kontolka z zygzakiem - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

  • 12 stron +
  • « Pierwsza
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Scenic I phI
Kontrolka usterki elektronicznej. Zółta kontolka z zygzakiem

#33 Użytkownik nie jest zalogowany   wieniek_poznan 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 12-marzec 08
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:1.4 Benz+LPG
  • Przebieg (tys.km):132000

Napisano 22 lipiec 2008 - 11:40

generalnie napewno odnotowal to komputer...jak podjedziesz do mechanika i podlaczysz megi pod kompa to powie ci co to bylo...
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

#34 Użytkownik nie jest zalogowany   ziolo 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 22-styczeń 07
  • Skąd:Sandomierz
  • Silnik:3.0 V6 210 KM 285Nm
  • Przebieg (tys.km):92000

Napisano 26 lipiec 2008 - 12:37

wieniek_poznan napisał:

....nasza kochana lampka zaczyna migac z czestotliwoscia 3-4 razy na sec. na wolnych obrotach...po dodaniu gazu i osiagnieciu 1500 obr/min lampka gasnie...auto chodzi jak chodzilo...


To samo jest u mojego szwagra w Sceniku dTi. Na wolnych obrotach mruga a jak się go przygazuje to gaśnie.
[scroll:e899dbdaae][you:e899dbdaae] zobacz :)http://megane.com.pl...p?p=29857#29857[/scroll:e899dbdaae]
Nowe zdjęcia :!:
0

#35 Użytkownik nie jest zalogowany   Łysy 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 04-sierpień 08
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.6e RT 97'
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 07 sierpień 2008 - 14:21

Mam ten sam problem. Z tym, że u mnie test idzie pomyślnie kontrolka gaśnie, ale po odpaleniu zaczyna mrygać. Przestaje, gdy auto ma więcej niż 1.5tys obrotów. Jakieś pomysły co to może być? Jutro Renia idzie na kompa, ale może ktoś z Was ma jakiś pomysł co to może być. Dodam, że z autem nic sie nie dzieje, nie traci mocy, obroty trzyma równo wszystko jest w najlepszym porządku.

Z góry dzięki za odpowiedzi.
www.mpwr.pl

Mobil pamiętaj kulturalna 19-stka
73!

Enjoy:
http://megane.com.pl...opic.php?t=8461
0

#36 Użytkownik nie jest zalogowany   pewe 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 22-kwiecień 08
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:1,9 DTI
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 27 sierpień 2008 - 21:09

Witam!

Po odpaleniu silnika zapaliła mi się kontrolka EKG //// razem z kontrolką świec żarowych, po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Auto cały czas pali i jeździ normalnie. (silnik to 1,9 DTi)
0

#37 Użytkownik nie jest zalogowany   duch-czasu 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 20-sierpień 08
  • Skąd:DolnyŚląsk
  • Silnik:1,6
  • Przebieg (tys.km):130

Napisano 01 wrzesień 2008 - 16:21

Witam,
Mam Megan 1,6e i zapaliła mi sie żółta kontrolka z zygzakiem. Przejrzałem temat. I dziekuje za zdjecia przy czyjniku. Umnie też pekł węzk.5 min roboty i juz smiga. :) Dzeki!!! :)

[ Komentarz dodany przez: DrNO: 2008-09-02, 08:03 ]
no i super, że forum pomogło :P życzę wiele km bez awarii!
0

#38 Użytkownik nie jest zalogowany   marek0226 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 24-luty 08
  • Skąd:kurów
  • Silnik:1,6
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 21 styczeń 2009 - 08:55

Witam. Od paru dni mam problem z megi. Megi zaczyna szarpać i obroty na biegu jałowym falują ale nie zawsze i towarzyszy temu czasami kontrolka (nazywają ja na forum kontrolka EKG) problemy te zaczęły się podczas mrozów jest możliwość, że dopiero wtedy to zauważyłem bo samochód odpala na benzynie i po przekroczeniu 2000 obrotów przełącza się na gaz. Na gazie szarpanie ustaje i samochód jeździ bez problemów ale kontrolka czasami się pali. objawy te trwają już jakieś 7 dni ale od jakichś 4 dni zaczyna się poprawiać samochód coraz lepiej zaczyna jeździć na benzynie ale czasami nadal szarpie i zapala się kontrolka EKG. Mechanik doradził żebym kupił uszlachetniacz do paliwa. Byłem jeszcze u jednego mechanika zgarną 80 zł za diagnozę i powiedział, że jest jakiś problem z podciśnieniem czy czymś takim i kazał mi jeździć 2 dni na siłę tylko na benzynie.

Piszemy w istniejących tematach. Twój post zostaje po raz kolejny przeniesiony. lepper_pl
0

#39 Użytkownik nie jest zalogowany   wieniek_poznan 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 12-marzec 08
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:1.4 Benz+LPG
  • Przebieg (tys.km):132000

Napisano 29 styczeń 2009 - 00:40

Witam....niestety ponownie....zbalamucilem juz chyba wszystkie posty na forum w poszukiwaniu odpowiedzi....
Jakis czas temu, jak juz pisalem mialem problem z EKG ale okazalo sie ze moje zabawy z przepustnica spowodowały ze EKG zaczęła se mrugać na wolnych obrotach...
Naprawiłem...błąd wyzerowałem i cacy...
Tym razem mam inny problem...
Megi ma ostatnio małe problemy przy odpalaniu...
W poniedziałek (przy mgle, bo to dość istotne) rzeźbiłem ja z 10 min aż aku zaczynał pomału siadać...nie dawała żadnych oznak życia...
....już miałem iść na autobus...i jeszcze raz zakręciłem....po odpuszczeniu zapłonu (rozrusznika) zatrykała (dość biednie, ale zawsze)...tak 3 razy...w końcu załapała ale chodziła tak jakby na 3 cylindry...dałem gazu i zdechło moje kochanie...po kilku próbach...przy delikatnym dodawaniu gazu podciaglalem ja do 2ts/m i zaskoczyła....
teraz ma jakieś odbicia...pali w sumie luz(nie ma mgły) ale jak podchodzi do ok 3ts/m to zaczyna szarpać tak, jak by nie paliła na jakiś cylinder, raz po raz strzelając w filtr powietrza...redukcja z 4 na 3 i gaz...przeciągnę ja tak do 4,5-5ts/m i jak by się naprawia...
jakiś czas temu komp pokazał błąd 3ciej cewki...hehe tylko ze ja mam 1.4 mono z kopułką i palcem co to dzieli napięcie po świecach....nie wiem dlaczego...
Jutro zobaczę ten cały gumowaty wężyk od czujnika ATM...możne go siły opuściły...
Megi ma przejechane 145 ts...zobaczę kopułkę i palec...kable mam wymienione....świece maja niecałe 10000 na gazie...zastanawia mnie cewka...możne się rozszczelniła...i tu wracam do mgły...jak pada ze 3 dni non stop to pali...jak tylko pojawi się przez noc większa mgła...to choć bym V-Power wlewał i gaz do zapalniczek zapylał to nie da rady...
Jak by ktoś miał podobne dolegliwości to zapraszam serdecznie do podzielenia się spostrzeżeniami...możne wspólnymi silami damy rade...
P.S. zioło...fajny laczek...szkiełka tez niczego sobie....
......sie rozpisałem....
pozdrawiam <ok>
0

#40 Użytkownik nie jest zalogowany   rafal1980 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 31-styczeń 09
  • Skąd:Piecki
  • Silnik:1,6
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 31 styczeń 2009 - 21:05

Witam.
2 tygodnie temu zapaliła mi się kontrolka EKG, 2 razy byłem już na komputerze i u mechaników i pokazało mi, że jest uszkodzony czujnik ciśnienia kolektora ssącego. wymieniłem filtr paliwa, ten czujnik i ten gumowy wezyk przy czujniku, bo byl popekany.
kontrolka nadal sie wlacza i samochod szarpie.
prosze o porade bo nie wiem co dalej...
z gory dzieki
0

#41 Użytkownik nie jest zalogowany   Prezes 

  • Grupa: Junior Administrator
  • Rejestracja: 10-listopad 06
  • Skąd:okolice Wrocka
  • Auto:Renault
  • Silnik:2,0 dCi
  • Przebieg (tys.km):172

Napisano 31 styczeń 2009 - 21:11

rafal1980, Poczytaj, na forum już trochę na ten temat jest napisane - może któreś rozwiązanie będzie dla ciebie. <ok>
Dołączona grafika
0

#42 Użytkownik nie jest zalogowany   Tomik 

  • Grupa: Mod Team
  • Rejestracja: 02-luty 08
  • Skąd:Krzepice
  • Auto:Grand Scenic II ph I - Citroen Saxo II - Kingway Rocky
  • Silnik:1,9 dci - 1,1 i
  • Przebieg (tys.km):135 tyś

Napisano 31 styczeń 2009 - 21:30

Ta kontrolka możne oznaczać wiele usterek ,może kabelki trzeba wymienić ;-)
Zapraszam do oceny
MOJE AUTKO
0

#43 Użytkownik nie jest zalogowany   wieniek_poznan 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 12-marzec 08
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:1.4 Benz+LPG
  • Przebieg (tys.km):132000

Napisano 01 luty 2009 - 12:50

Napisz w jaki sposob komp sygnalizuje problem....EKG moze swiecic sie na kilka sposobow...mruga (napisz z jaka czestotliwoscia)...swieci sie caly czas...(przed i po przekreceniu kluczyka?)...gasnie czy nie po dodaniu gazu....i przede wszystkim jaki silnik masz w Megi...
0

#44 Użytkownik nie jest zalogowany   rafal1980 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 31-styczeń 09
  • Skąd:Piecki
  • Silnik:1,6
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 01 luty 2009 - 20:56

Kontrolka zapala sie podczas jazdy tylko i wtedy silnik przerywa. Po zgaszeniu i zapaleniu samochodu znika. Jak go przygzauje to i tak nie znika.
Silnik 1,6 8V 1996r.
0

#45 Użytkownik nie jest zalogowany   wieniek_poznan 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 12-marzec 08
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:1.4 Benz+LPG
  • Przebieg (tys.km):132000

Napisano 02 luty 2009 - 19:04

zobacz cewke...moze sie konczy....skoro wymieniles czujnik podcisnienia i dalej rwie...
0

#46 Użytkownik nie jest zalogowany   hulajnoga10 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 07-lipiec 07
  • Skąd:Kielce
  • Auto:Megane II ph II
  • Silnik:1.5dci
  • Przebieg (tys.km):80

Napisano 03 luty 2009 - 14:41

u mnie paliła się ta kontrolka kiedy woda dostała się do świec zapłonowych.
0

#47 Użytkownik nie jest zalogowany   wieniek_poznan 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 12-marzec 08
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:1.4 Benz+LPG
  • Przebieg (tys.km):132000

Napisano 03 luty 2009 - 23:53

wszystko mozliwe...EKG moze wskazywac mnóstwo usterek elektrycznych...swiece tez moga byc tego przyczyna...niestety czeka cie chyba metoda eliminacji....
0

Udostępnij ten temat:


  • 12 stron +
  • « Pierwsza
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły




Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting SSD z Memcached :: Hosting dla firm :: Nowa polska Syrenka