Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

prosze o pomoc jestem laikiem jeśli chodzi o miechanike mam meganke wczoraj przyjechałem do domu bez problemu dzisiaj do odpalania a tu nic

po przekręceniu kluczyka nic sie nie dzieje słychac tylko takie puknięcie wszystkie ikonki gasna włącza sie immobilajzer i zaczyna migac ikonka awari poduszki powietrznej

<><><><><><><><><><>><><><><>

klemy sprawdziłem przeczyściłem i nic to nie dało

<><><><><><><><><><>><><><><>

co mi poradzicie ?

<><><><><><><><><><>><><><><>

pozdrawiam

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi

5.9 - Enter Aston76

 

Kolego Solaris1919 zanim wyślesz posta sprawdź go, zastosuj znaki interpunkcyjne inaczej to masło maślane. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulator podłaczyłem faktycznie był rozładowany ale dziwnie szybko po poł godzinie ładowania już sie naładował ale nic to nie dało

<><><><><><><><><><>><><><><>

czyli co wina rozrusznika ?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi

5.9 - Enter Aston76

 

Kolego Solaris1919 zanim wyślesz posta sprawdź go, zastosuj znaki interpunkcyjne inaczej to masło maślane. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Winny będzie akumulator. Bo jak wciągu 30 minut był naładowany to już nadaje się na złom. Powinien się co najmniej ładować około 10h do stanu pełnego naładowania. Wymienić akumulator na nowy i powinno być po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tak z dnia na dzień się zepsuł ?

jeśli teraz jest naładowany to nawet by nie zakręcił ?