Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Karta HANDS FREE - duży problem!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowicjuszem jezeli chodzi o samochody marki Renault... Mam bardzo duży problem z karta Hands free. Nie wiem dlaczego ale bardzo ciezko otwiera mi sie samochód klikajac na karcie otwieranie, po prostu musze naciskac chyba z 20-40 razy zeby udalo sie otworzyc auto, reszta przyciskow na karcie działa bez zarzutów (zamykanie, swiatła, bagaznik) Poza tym samochod w ogole nie znajduje karty przy samochodzie, gdy podchodze pod auto i przykladam reke do klamki jest brak reakcji, tak samo jak juz uda mi sie wsiac po wielu probach otwarcia, musze koniecznie wsadzic karte do czytnika bo inczej nie odpale samochodu... :/ Dodam jeszcze, że wymieniłem baterie w karcie a i tak jest napisany komunikat po niemiecku że bateria karty jest rozładowana :/ Dziwna sytuacja miała wczoraj miejsce, poniewaz poczytalem na forum i znalazłem ciekawy wpis jednego uzytkownika, żeby otworzyc normalnie auto z karty, wsiasc do srodka, wsadzic karte w czytnik, odpalic auto, zgasic auto, wyciagnac karte, wysiasc z samochodu i odejsc z karta nie naciskajac zadnego przycisku :rolleyes: NAGLE!!! Samochod sam sie zamknąl wydając dzwięk :mrgreen: Ucieszony podszedłem do samochodu przylozylem reke do klamki i auto sie otworzy <szukaj> ;) Zadowolony poszedłem do domu, ale po 40 minutach wychodzac z domu z pewnosc ze auto otworzy mi sie z hands free okazalo sie jednak inaczej, oczywiscie nie zadziałało :/ musialem znowu meczyc sie naciskajac na karcie kilkansacie razy przyscic otwarcia auta. Dzisiaj ponownie ponowiłem probe, ale tym razem juz nawet auto sie nie zamkneło :notacrook: nie mam pojecia co zrobic w tej sytuacji. Bateria w karcie na 100000% jest dobra. Prosze o pomoc

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki