Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czy felgi będą pasować


myszaa55

Rekomendowane odpowiedzi

Nie opisałeś opon, ale powinno styknąć o ile masz rozstaw śrub 4x100 - niektóre MII chyba mają 5x108. Dziś też nieco nad tym siedziałem (w sumie dalej siedzę, bo nie mogę nic w przyzwoitym stanie znaleźć :D ). Polecam lekturę oraz kalkulator.

 

edit: I obowiązkowo średnica piasty 60mm!

Edytowane przez masakrator1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Z góry uprzedzam, że jestem kompletnym laikiem, dlatego proszę o wyrozumiałość.

Jestem posiadaczem Megane II (hatchback) 2003r. , 2.0 benzyna. Zakupiłem na zimę opony 195x65x15. I teraz mam problem-jakie felgi będą pasować?

Po tym co znalazłem w internecie wydaje mi się , że rozstaw jest 4x100 ale jeden z pobliskich wulkanizatorów stwierdził, że wg niego w takich meganach to jest rozstaw 4x108. Czy wg Was ma on rację? I jeszcze jedno pytanie.. zapasówka ma et-49, dlatego z góry zakładam, że ona pasuje.. Jednak czy mogę kupić felgi 15" 4x100 et-43? Będą wg Was pasować? Proszę o pomoc, gdyż nawet nie mam się kogo za bardzo poradzić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem ekspertem ale na niektóre kwestie mogę odpowiedźieć z całą pewnością(bo przekonałem się na własym błędzie)

problem jest z założeniem felg na przednią oś

otóż jeśli masz stalówki 16" et49 to nie założysz 15" z takim samym et - max to 45 - tak jest w specyfikacji renault http://www.rozmiaryfelg.pl/renault.htm

Megane II 1.4i 16V - 1.9dCi 11.02 - 60 - 96kW 6,5Jx15 4x100x60 Kliknij! ET 45

Megane II 1.4i 16V - 2.0T 16V 11.02 - 60 - 120kW 6,5Jx16 4x100x60 Kliknij! ET 49

Megane II 2.0dCi 04.05 - 110kW 6,5Jx16 5x108x60 Kliknij! ET 49