Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich forumowiczów-mam prośbę mógłby ktoś z Was pomóc mi w wyborze tarcz i klocków na przód i tył? Niestety nie znam sie kompletnie na tym.Czy lepiej jest kupić znanej firmy(ale za to droższe)czy takie no name(czytaj tańsze).

Jeszcze jedno pytanie czy tarcze i klocki trzeba wymieniac od razu na przód i tył czy można np.teraz na tył,a za kilkanascie dni na przód(wszystkie tarcze są do wymiany)

Może dla kogoś z Was są to banalne pytania ale ja jestem laikiem i niestety nie mam pojęcia o tym.

Pozrawiam i czekam na odpowiedź.

Moje autko to renault megane II z 2004r 1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dla kogoś z Was są to banalne pytania ale ja jestem laikiem i niestety nie mam pojęcia o tym.

A może warto oddać auto do mechanika? Zauważ, że hamulce są podstawowym układem zabezpieczającym Twoje i innych życie. Skoro się na tym nie znasz, to nie czaruj, bo koszt części gdy sam kupujesz, czy przez mechanika będzie taki sam, więc zostaje Ci tylko koszt robocizny, warto zapłacić i później jeździć spokojnie.

Natomiast jeśli już zdecydujesz się na wymianę, to kup takie części, na jakie Cię stać, ale wiadomo, że wraz z ceną idzie przeważnie jakość. Hamulce możesz wymieniać w sposób albo przód, albo tył. Albo wszystko razem. Najważniejsze, aby robiąc przód wymienić lewą jak i prawą stronę. Zresztą kupując części nikt Ci nie sprzeda tylko 2 klocków, w zestawie są zawsze 4 szt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach