Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Metaliczne stuki z okolicy rozrządu


creazyNH

Rekomendowane odpowiedzi

Jak nie rozkręcisz i nie zaglądniesz to się nie dowiesz.

Może coś się poluzowało, źle dokręcone.

Może pasek przeskoczył.

Oby nie coś gorszego. Panewki np.

Wróżenie, jak się tego nie widzi i nie słyszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, niemniej jednak jeśli miałbyś powróżyć to na co byś postawił ?

Dzisiaj auto zabiera laweta do mechanika wiec pewnie w tym tygodniu sie dowiem, ale qrde jestem przerazony ze to silnik.

 

Dodano: 23 sty 2014 - 21:09

ok, auto trafiło do mechanika co mi robił rozrząd, fakt bardzo się tłucze, wstępna diagnoza tłok. Tylko się zastanawiam jakim cudem 500 km po rozrządzie ?

 

Dodano: 23 sty 2014 - 22:19

ok właśnie dostałem info że jest to panewka, qrde jak mam to ugryść możliwe że wymiana rozrządu jest powiązana z uszkodzoną panewką (przejechane max 500 km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli diagnoza mechanika okaże się słuszna, to będzie chyba pierwsza obrócona panewka w mIII na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej zbieg okoliczności.

Wszystko dobrze chodziło przecie po wymianie.

Może to twoja wina :) Nie znam twojego stylu jazdy.

Może zbyt mocno go cisnąłeś na zimnym lub nie chłodziłeś po jeździe...

Zazwyczaj na takie usterki wpływa wiele czynników rozłożonych w czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tym autem jeżdżę od roku w zasadzie żona zrobiła nim 7000 km i nie było ty mautem ciśnięte tym bardziej po rozrządzie, ale do rozrządu wymienili mi chyba koło zębate które jest na wale bo się urwał "bolec" z tego co się wczoraj dowiedziałem to został wciągnięty i zmielony. Nikt mi wcześniej o tym nie mówił może trzeba było sprawdzić silnik ?

 

Dodano: 24 sty 2014 - 09:45

ok pytanie, mój silnik ma symbol F9Q 872 znalazłem silnik od kangoo 1.9 DCI F9Q 732 jaka jest różnica, albo inaczej czy kupując silnik (słupek) wystarczy mi zgodność F9Q ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytan555 to jesteś jednak ryzykant z tym rozrządem. W książce serwisowej renault zaleca skracanie przebiegu między wymianami rozrządu jak auto jeździ w ciężkich warunkach (częste rozruchy i tylko po mieście). Więc osobiście wymieniłbym przy przebiegu 90tyś. km a nie 160tyś. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa poszła nieco do przodu dostałem informację że to jednak nie panewka a "zawiesił" się czujnik ciśnienia paliwa i na rozruchu ciśnienie na wtryskach było dużo wyższe i że to właśnie wtryski tak tłukły. Nie wiem auta jeszcze nie dostałem bo dziś go testują, ale powiem tak zawsze tankuje na statoil 1x zatankowałem na stacji bliska i 1x na orlen i bach. Mech twierdzi że to może być wina paliwa. W każdym razie kazałem wymienić dodatkowo olej i wszystkie filtry i oby to było to.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Tak ciężko zbudować normalne zdania z zastosowaniem odpowiednich znaków przestankowych :)

Forum to nie komunikator :-D :) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytan555 to jesteś jednak ryzykant z tym rozrządem. W książce serwisowej renault zaleca skracanie przebiegu między wymianami rozrządu jak auto jeździ w ciężkich warunkach (częste rozruchy i tylko po mieście). Więc osobiście wymieniłbym przy przebiegu 90tyś. km a nie 160tyś. km.

 

Nigdy nie ryzykowałem z rozrżądem rozrządem. Moje auto pokonało 85tys w 2.5roku teraz zrobiłem nim 30tyś w nieco ponad 1,5roku więc myśle do 130-140 potrzymam rozrząd. Chciałem tylko zaznaczyć że były takie przypadki że nie wymieniono rozrządu do 180tyś i nic sie nie stało.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tylko zaznaczyć że były takie przypadki że nie wymieniono rozrządu do 180tyś i nic sie nie stało.

I takie że paski w silnikach meganek III zrywały się przy przebiegi ok. 68tyś km. Więcej znajdziesz tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!