Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciągnie dopiero od 2000 obrotów


adrtom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam Renault Megane 2 1.9 DCi. Auto straciło na mocy. Do 2000 obrotów praktycznie nie reaguje na wciśnięty pedał gazu, a pozniej idzie jak rakieta. Odłączyłem kostkę od przepływomierza to samochód zaczął jeździć jak szalony ale strasznie dymi na czarno. Podłączyłem więc ją spowrotem i odpiełem tym razem kostkę od egr. Auto jeździ lepiej ale nie jest to co na początku jego użytkowania. Za co wziąść się najpierw do naprawy?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - ortografia i logika wypowiedzi

P_r_z_e_m_o

Edytowane przez adrtom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zapomniałem dopisać że samochód palił olej w granicach 1 - 1,5l na 1000km. Przez ostatnie 3000km nie dolałem nic. Jak wyczytałem na forum po odpięciu przepływki auto nie powinno kopcić, a u mnie kłęby czarnego dymu. Może egr się zapchał olejem i dlatego przestał silnik brać olej i wtedy na odłączonym przepływomierzu tak kopci?

 

Dodano: 11 lut 2014 - 22:42

Dzisiaj byłem na komputerze, jedyne błędy jakie wykryto to: sensor deszczu i czujnik poziomu oleju. Wykasowali je, zrobiłem rundke po mieście (auto dalej zamulone) i po powrocie podłączone znów pod kompa i nie ma błędów. Dziś już nawet zaczyna ciągnąć od 2500 obrotów i mam wrażenie że sprężarka zaczeła chyba głośniej chodzić, nawet na niskich obrotach lecz efektu mocy nie czuć. Spalanie również poszło w góre palił 8l na mieście a teraz jest 12l/100km.

Edytowane przez adrtom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wtryski napewno nie leja. Byłem na komputerze klient z laptopem wsiadł do auta podłaczył się i podczas jazdy powiedział że wtryski jak nówki, [rzepływka ok, egr chodzi dobrze. Może tylko troszkę słabo sprężarka chodzi na niskich obrotach (małe doładowanie). Powiedział że w aucie nie ma co robić ale do 2000 obrotów jeździć się nie da i pewnie przez to spalanie wzrosło mi do 10l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski napewno nie leja. Byłem na komputerze klient z laptopem wsiadł do auta podłaczył się i podczas jazdy powiedział że wtryski jak nówki,

To zrób próbę przelewową i wtedy się okaże co z wtryskami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlackRaven

Jedź do innego mechanika tzn. takiego który wie jakie powinny być właściwe parametry które odczytuje.

Kopcenie to najczęściej za niskie doładowanie,w ukł. common rail wtryski nie często leją aż tak mocno.

Problemy z odpalaniem to:

- czujnik na wale

- za duże przelewy na wtryskach

- cofanie się paliwa (zawór w gruszce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!