FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Wymiana pompy wtryskowej - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Megane I phI
Wymiana pompy wtryskowej

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   owcza_bee 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-styczeń 13
  • Skąd:Lubin
  • Auto:Megane I phase I
  • Silnik:1.9 D
  • Przebieg (tys.km):198400

Napisano 13 luty 2014 - 18:16

Witam.

Jak dobrze wrócić na to forum. Niestety teraz nie Meganką tylko Volvem V40 1.9 TD 90 KM, silnik Renault. Panowie z forum Volva są niezbyt mili, a tu zawsze otrzymywałem dużo informacji od doświadczonych użytkowników. Mój problem wygląda następująco:
Mam u siebie w aucie pompę Lucasa ;) , jest nie szczelna i lekko przytarta. Szukając innej dostałem za darmo od znajomego pompę pochodzącą z Renault 19 1.9 DT. Pompa jest po regeneracji. Stan praktycznie idealny. Jako że uszczelnienie czy też cała regeneracja albo kupno innej wiąże się z dużymi kosztami postanowiłem tą wstawić do siebie. Po wstępnych oględzinach jestem w stanie stwierdzić że kadłub jak i ogólna budowa tych dwóch pomp jest taka sama (tzn. rozkład elementów, gniazda itp.).
Potrzebuję wszelkich informacji dotyczących pomp. A może ktoś już robił taki myk ;) ?
Dorzucam zdjęcie poglądowe pomp które mam.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

Załączone pliki


Użytkownik aston76 edytował ten post 13 luty 2014 - 18:39

0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

#2 Użytkownik jest zalogowany   zawisza1980 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 04-grudzień 07
  • Skąd:Gdynia
  • Auto:Toyota Corolla Verso / Renault Clio II
  • Silnik:2,2 D4D 136KM / 1,9D 64KM
  • Przebieg (tys.km):199750

Napisano 13 luty 2014 - 20:30

Przekładałem taką pompę w Clio ;) sprawa bardzo łatwa. Jedyne co to immo trzeba zaślepić (kontrolkę)
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   owcza_bee 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-styczeń 13
  • Skąd:Lubin
  • Auto:Megane I phase I
  • Silnik:1.9 D
  • Przebieg (tys.km):198400

Napisano 16 luty 2014 - 15:24

A jeżeli przerzucę czujnik od immo ze starej do tej "nowej" pompy to będzie chodzić ?
Bo ogólnie to mój wstępny plan jest taki by całe oprzyrządowanie pompy tzn. czujniki i elektrozawory przełożyć ze starej.
A co jeżeli chodzi o instalacje elektryczną ?
Najlepiej było by jak byś mi napisał w kolejności co robić i na co zwracać uwagę. Byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Dodano: 16 lut 2014 - 15:24
Witam. Muszę się pochwalić ;) wstawiłem tą pompe iiii... DZIAŁA ;)

Ale wiadomo coś zawsze jest do dopracowania ;) a mianowicie :
1. Kopci na czarno przy dodawaniu gazu, stara nie kopciła wogóle. Czym może to byś spowodowane ?
2. Jest stosunkowo słabszy..
3. Te 2 zaznaczone na obrazku elementy są odpowiedzialne za kąt wtrysku ?

Załączone pliki


0

#4 Użytkownik jest zalogowany   zawisza1980 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 04-grudzień 07
  • Skąd:Gdynia
  • Auto:Toyota Corolla Verso / Renault Clio II
  • Silnik:2,2 D4D 136KM / 1,9D 64KM
  • Przebieg (tys.km):199750

Napisano 16 luty 2014 - 17:31

Tak ten element za to odpowiada. Ustawiałeś kąt statyczny na zegarze? Na pewno jest źle ustawione dlatego takie obiawy.
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   owcza_bee 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-styczeń 13
  • Skąd:Lubin
  • Auto:Megane I phase I
  • Silnik:1.9 D
  • Przebieg (tys.km):198400

Napisano 17 luty 2014 - 17:18

Właśnie że nie. Dopiero jutro pojadę do gościa który mi to ustawi :)
jak wszystko będzie latać zrobię dokładny opis ;)

Dodano: 17 lut 2014 - 17:18
Witam.
Mam ptyanie odnośnie elektroniki. Jak podłączyć te kable co wychodzą z przestawiacza kąta wtrysku czerwony i czarny do kostki z oryginalnego przestawiacza (zdj.2)
Jak wyregulować LDA ?
Jak to jest jeżeli silnik głośno "klekota" to zapłon jest za wczesny czy za późny ?

Załączone pliki


0

#6 Użytkownik jest zalogowany   zawisza1980 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 04-grudzień 07
  • Skąd:Gdynia
  • Auto:Toyota Corolla Verso / Renault Clio II
  • Silnik:2,2 D4D 136KM / 1,9D 64KM
  • Przebieg (tys.km):199750

Napisano 17 luty 2014 - 18:24

Jak klekocze to raczej za wczesny. Ten element to raczej ustawia komp. Trzeba ustawić tylko kąt statyczny. Za dynamiczny odpowiada komputer.
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   owcza_bee 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-styczeń 13
  • Skąd:Lubin
  • Auto:Megane I phase I
  • Silnik:1.9 D
  • Przebieg (tys.km):198400

Napisano 20 luty 2014 - 11:52

Niestety nie ma u mnie w okolicy kogoś kto mi to ustawi więc mam na razie ustawione na słuch i auto chodzi. Tylko chciałbym jeszcze wiedzieć jakie są objawy za wczesnego i za późnego zapłony :)
0

#8 Użytkownik jest zalogowany   zawisza1980 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 04-grudzień 07
  • Skąd:Gdynia
  • Auto:Toyota Corolla Verso / Renault Clio II
  • Silnik:2,2 D4D 136KM / 1,9D 64KM
  • Przebieg (tys.km):199750

Napisano 20 luty 2014 - 18:37

Jak ustawiłem na słuch i metodę kropelkową to Clio też chodziło. Trochę ciężko odpalało i wydawało mi się, że brakuje mocy. Po wkręceniu czujnika okazało się, że wtrysk przestawiony o 180 stopni. Po ustawieniu na zegar auto pali od pół obrotu i teraz to dopiero ma moc :)
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   owcza_bee 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-styczeń 13
  • Skąd:Lubin
  • Auto:Megane I phase I
  • Silnik:1.9 D
  • Przebieg (tys.km):198400

Napisano 20 luty 2014 - 21:37

O 180 stopni ? Jakim cudem to jeździło ?
0

#10 Użytkownik jest zalogowany   zawisza1980 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 04-grudzień 07
  • Skąd:Gdynia
  • Auto:Toyota Corolla Verso / Renault Clio II
  • Silnik:2,2 D4D 136KM / 1,9D 64KM
  • Przebieg (tys.km):199750

Napisano 21 luty 2014 - 18:13

Nie wiem ale jeździło :blink:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
0

Udostępnij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły



Podobne tematy Zwiń


Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting SSD z Memcached :: Symfony2 developer