Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana pompy wtryskowej


owcza_bee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jak dobrze wrócić na to forum. Niestety teraz nie Meganką tylko Volvem V40 1.9 TD 90 KM, silnik Renault. Panowie z forum Volva są niezbyt mili, a tu zawsze otrzymywałem dużo informacji od doświadczonych użytkowników. Mój problem wygląda następująco:

Mam u siebie w aucie pompę Lucasa ;) , jest nie szczelna i lekko przytarta. Szukając innej dostałem za darmo od znajomego pompę pochodzącą z Renault 19 1.9 DT. Pompa jest po regeneracji. Stan praktycznie idealny. Jako że uszczelnienie czy też cała regeneracja albo kupno innej wiąże się z dużymi kosztami postanowiłem tą wstawić do siebie. Po wstępnych oględzinach jestem w stanie stwierdzić że kadłub jak i ogólna budowa tych dwóch pomp jest taka sama (tzn. rozkład elementów, gniazda itp.).

Potrzebuję wszelkich informacji dotyczących pomp. A może ktoś już robił taki myk ;) ?

Dorzucam zdjęcie poglądowe pomp które mam.

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

post-54845-0-08729500-1392311687_thumb.jpg

post-54845-0-65597200-1392311700_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli przerzucę czujnik od immo ze starej do tej "nowej" pompy to będzie chodzić ?

Bo ogólnie to mój wstępny plan jest taki by całe oprzyrządowanie pompy tzn. czujniki i elektrozawory przełożyć ze starej.

A co jeżeli chodzi o instalacje elektryczną ?

Najlepiej było by jak byś mi napisał w kolejności co robić i na co zwracać uwagę. Byłbym bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam

 

Dodano: 16 lut 2014 - 15:24

Witam. Muszę się pochwalić ;) wstawiłem tą pompe iiii... DZIAŁA ;)

 

Ale wiadomo coś zawsze jest do dopracowania ;) a mianowicie :

1. Kopci na czarno przy dodawaniu gazu, stara nie kopciła wogóle. Czym może to byś spowodowane ?

2. Jest stosunkowo słabszy..

3. Te 2 zaznaczone na obrazku elementy są odpowiedzialne za kąt wtrysku ?

post-54845-0-68032200-1392560676_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie że nie. Dopiero jutro pojadę do gościa który mi to ustawi :)

jak wszystko będzie latać zrobię dokładny opis ;)

 

Dodano: 17 lut 2014 - 17:18

Witam.

Mam ptyanie odnośnie elektroniki. Jak podłączyć te kable co wychodzą z przestawiacza kąta wtrysku czerwony i czarny do kostki z oryginalnego przestawiacza (zdj.2)

Jak wyregulować LDA ?

Jak to jest jeżeli silnik głośno "klekota" to zapłon jest za wczesny czy za późny ?

post-54845-0-43627200-1392653809_thumb.jpg

post-54845-0-73026500-1392653836_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ustawiłem na słuch i metodę kropelkową to Clio też chodziło. Trochę ciężko odpalało i wydawało mi się, że brakuje mocy. Po wkręceniu czujnika okazało się, że wtrysk przestawiony o 180 stopni. Po ustawieniu na zegar auto pali od pół obrotu i teraz to dopiero ma moc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!