Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowa instalacja gazowa - prośba o opinię


Piccolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nadszedł czas zagazować Megankę. Wcześniej rozglądałem się za Landi Renzo, jednak zrezygnowałem. Jako że mieszkam w Poznaniu, znalazłem i wybrałem firmę PITEC. Chciałbym się dowiedzieć co szanowni koledzy myślą o zestawie który poleca zakład: Stag 300 ISA 2, AC R01, Hana H2000 zielone. Reszta standardowa. Z tego co czytałem opinię o firmie są bardzo dobre. Cena za całość wraz z wlewem pod klapką i emulatorem benzyny ~3150 Dziękuję za wszelkie sugestie, pozdrawiam.

post-17751-0-08218400-1395222669_thumb.jpg

post-17751-0-44955200-1395222674_thumb.jpg

post-17751-0-82049100-1395222685_thumb.jpg

post-17751-0-29594600-1395222690_thumb.jpg

post-17751-0-90266700-1395222696_thumb.jpg

post-17751-0-65306200-1395222701_thumb.jpg

Edytowane przez Piccolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC porównywalne z powyższym zestawem a napewno droższe części zamienne. Ciężko znaleźć poprawny montaż BRC. Co do powyższego zestawu zamiast Hany (ostatnio jakość spadła) proponuję barracudy, a zamiast AC01: KME silver albo Tur. Pitec dobry wybór, ale moich propozycji chyba nie montują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stag ISA czy będzie to wykorzystywane a może LPGTECH z OBD, AC R01, Barracuda, butla 72litry bo bo wokół 59litr jeszcze zostaje miejsca a stelaż pod butlę od spodu samochodu, wlew pod klapką, jeśli znasz się trochę na elektryce, elektronice emulator proponuje zrobić według projektu LEWEGO. Ponoć bardzo dobrze robią ale cena też dość wysoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sylwekdm racja!

Do tego auta dziś zamontowałbym staga qbox lub 4+ lub lpg tech 204/224. Do tego kme tur (ciśnienie 1,1) (sprawuje się znakomicie) i barracuda bez dysz. Za emulator szkoda płacić- ukłon w stronę użytkownika Lewy i tanim kosztem masz coś niezawodnego (emulatory ze staga padają). Wlew pod klapką w tym modelu jest łatwiej zrobić niż w zderzaku więc jak ktoś każe do tego dopłacać to jest barbarzyńcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej. Dzięki za te ukłony. Fakt, emulator uproszczony do granic możliwości więc nawet zepsuć się nie ma co. Odnośnie BRC. Po raz kolejny twierdzę że to skrót Brak Regulacji Czegokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety PITEC zakłada tylko Stag więc siłą rzeczy jestem "zmuszony" na tych gratach instalować. Co do fachowości raczej nie mam uwag czytając opinie wszelakie dlatego zdecyduję się na montaż u nich. Emulator chętnie bym zrobił samemu, niestety nie posiadam smykałki do tworzenia. Widziałem Landi Renzo za ~70 zł więc cena w porządku według mnie. Bardzo dziękuję za wszystkie pomocne opinie:) W razie problemów mogę zaatakować podzespołami wymienionymi tutaj;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie BRC. Po raz kolejny twierdzę że to skrót Brak Regulacji Czegokolwiek.

Co chcesz tam regulować?

Bo BRC jest kompletnym zestawem już wstępnie skonfigurowanym przystosowanym do pracy z jednym typem reduktora i jednymi wtryskami(z paroma wyjątkami). Stag czy Tech natomiast jest sterownikiem uniwersalnym, gdzie praktycznie podłączysz je do wszystkiego, więc funkcje regulacyjne ma bardziej rozbudowane. Nieraz prostata zastosowanych rozwiązań jest na plus, ponieważ nie ma czego zepsuć.

Już dawno stwierdzono, że nawet druciarko zamontowane BRC (co się bardzo często zdarza: np. bardzo długie i nierówne wężyki do kolektora), będzie działało bez szkody dla silnika czy osiągów, gdzie inne instalacje powiedzą: dość.

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek ale kurde jak tam zamontować wkrętki jak nie zdejmą kolektora no oczywiście jeszcze jest opcja "jak wiertarka podejdzie" wiercenie w kolektorze plastikowym. Liczę na zdjęcia po montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co chcesz tam regulować?

Bo BRC jest kompletnym zestawem już wstępnie skonfigurowanym przystosowanym do pracy...

Sam sobie odpowiedziałeś.

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc instalacja już założona i...póki co jest średnio :/ Auto muli w zakresie 1000-2000 obrotów, potem jest ok, by znów od 3000 okazać słabość. Musiałem wczoraj na trasie zrezygnować z wyprzedzania bo przyzwyczajony osiągami na PB wyrwałem się i byłaby buba;) Umówiłem się już na następny piątek do regulacji (nie chcę czekać 1000 km z takimi objawami) ale z tego co widziałem auto miało przejechany 1 km od założenia, więc mogę stwierdzić że pewnie nic specjalnego nie było regulowane stąd brak mocy i muszą zwyczajnie poprawić. Mam jeszcze koledzy pytanie odnośnie emulatora Landi Renzo - tank fopper. Z tego co jest w opisie urządzenie resetuje poziom paliwa co włączenie. A jak ma się sprawa podczas jazdy - czy mając np. kreskę paliwa i jadąc 120 km bez przerwy - wskaźnik ma prawo opadać i zresetuje się dopiero po wył\wł czy powinien stale dawać sygnał do komputera i wskazówka powinna być nieruchomo? Pytam ponieważ właśnie w trasie (~120 km) 2x miałem sytuację gdzie zapaliła się rezerwa by potem strzałka opadła poniżej czerwonego poziomu i zapalił się serwis. Po ponownym uruchomieniu zniknęło ale już wskaźnik paliwa pokazuje pół kreski (po 4 h postoju i odpaleniu znów pokazuje 1 kreskę, czyli prawidłowo) Czy tak może się dziać? Przyznam szczerze że spodziewałem się większego profesjonalizmu ze strony zakładu, chyba że takie ustawianie "w garażu" jest normą i auto musi chwilę pojeździć aby coś tam się pozapisywało w mapie paliwowej (przepraszam za brak wiedzy) by potem porządnie ustawić. Zdjęcia dodam w miarę możliwości szybko a co do kolektora - znajomy powiedział że w tym modelu nie da się inaczej założyć i kolektor musiał być ściągany ale przyznam że nie patrzyłem na ręce.

Edytowane przez Piccolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie chce Ci powiedzieć że jesteś przykładem gdzie firma PITEC pokazała jakim ....mi są. 1km czyli strojenia auta nie było żadnego, dobrze że zapisałeś sobie kilometry czego większość ludzi zapomina zrobić. Na następny piątek - niech od razu partactwo poprawią, zapłaciłeś więc ma być dobrze a nie czekać aż łaskawie znajdą czas. Restet wskazania paliwa - po ludzku działa tak, jedziesz wskazówka opada od Pb, gasisz, zapalasz następuje resetowanie wskazania i tylko wtedy, podczas jazdy 200km wskazówka będzie opadać od PB.

Radzę sprawdzić podzepoły czy naprawdę masz takie na jakie się umówiłeś.

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!