Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane 1.5 DCi


ganipro5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcę zakupić Megane II znalazłem bardzo ładne autko i chciałbym się zapytać jak sprawują się diesle czy są bardzo awaryjne, co sądzicie o autku z ogłoszenia oraz czy polecacie.

 

http://otomoto.pl/renault-megane-C32821079.html

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! :notacrook:

Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak 1.5 dci 101 km :P były wersje 82, 85, 105 km, więc pierwsza sprawa na to trzeba zwrócić uwagę. Zdjęcia zrobione tak żeby jak najmniej pokazać. Przebieg mocno wątpliwy zwłaszcza, że brak jakichkolwiek informacji o serwisie, nie widać czy meganka ma naklejki na tylnych błotnikach. Poza tym wydaje mi się, że przód jest trochę krzywy - maska z błotnikiem i reflektorem z jednej strony schodzi się inaczej niż z drugiej. Jeśli chodzi o automat to zapytaj kogoś kto ma takie auto bo ja o tych skrzyniach pojęcia zielonego nie mam.

 

Diesle Renault serwisowane odpowiednio nie są awaryjne - polecam 1.5 dci w Megane II ph II 105 km. Słabsze wersje są mniej dopracowane, słabo odpychają meganke, częściej się psują i to poważnie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak 1.5 dci 101 km :notacrook: były wersje 82, 85, 105 km, więc pierwsza sprawa na to trzeba zwrócić uwagę.

Bzdura, mam wersję 101KM/74KW :P

Przed liftem były 101KM, po lifcie phII 105KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli 1.5 dci to najlepszy bylby 105 km KM poznasz go po 6 biegowej skrzyni i wtryskach siemensa, ale byl od 2005 roku. Ja po tym jak robilem wtryski i panewki ktore wystukal wtrysk nie chce za darmo wersji z wtryskami delphi. Chyba lepiej 1.9 / 2.0 dci jesli chodzi o diesle.

 

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt samych panewek to w granicy za komplet 100zł + robocizna (demontaż misy nowy olej,filtr) też kilka stówek .Listwa wtryskowa koszt około 1600złotych + robocizna.Przebieg faktycznie mały jest i jak kolega wyżej napisał, coś z maską jest trochę szczelina za duża.A co do skrzyni automatycznej mój brat posiada audi a6 c5 2002 rok multitronic ma ją 4 lata i nic się nie dzieję choć wcześniejszy właściciel ją remontował i koszt na rachunku był 5000zł.Po kupnie radził bym wymienić olej w skrzyni z filtrem ,i automat trochę więcej pali i mniejsza radość z jazdy ale za to duży komfort jak samochód służy do poruszania się to będzie zadowolony i wiadomo automaty są mnie katowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cena automatu to mnie na nogi powaliła liczyłem ewentualnie troszkę mniej :notacrook: Z tego co rozmawiałem to 4.5 na trasie pali a 8 w mieście ... Chyba się zdecyduje na autko, po jeździe próbnej nie było jakoś problemów aby auto uciekało, ściągało przy hamowaniu etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się w mieście będzie palił więcej .Jeżeli miał byś możliwość sprawdz ją miernikiem grubości lakieru. Tutaj podrzucam ci link do opini użytkowników ale z innej strony internetowej http://www.autocentrum.pl/oceny/renault/megane/ii/hatchback/

 

Dodano: 20 kwi 2014 - 12:10

A tak od siebie napiszę ci minusy skrzyń automatycznych:

-Większe spalanie

-Regularne wymiany oleju i filtrów w skrzyni

-Duże koszty napraw (nie każdy warsztat potrafi naprawić)

-Nie można holować jak skrzyni manualnej (Ponieważ niema smarowania) zazwyczaj można holować na bardzo krótkie odcinki.

-Niema takiej mocy (czyli nie będziesz latał bogiem hah)

Zalety:

-Wygoda np w mieście inni wahlują a ty nie ;D

Pozdrawiam i życzę idealnego zakupu aby maszyna się sprawowała.

Edytowane przez Konrad20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multitroniki są bardzo drogie w regeneracji ze względu na swoją konstrukcję znajomy zapłacił jeszcze więcej bo ok. 6 tysięcy ale to jest naprawa z którą trzeba się liczyć przy pewnym przebiegu. Panewki drogie nie są, u mnie poszedł od razu drugi nad wymiar. Czy wtrysk się zawiesi czy turbina padnie czy zawór się urwie tego nikt nie przewidzi ale niech ci obowiązkowo próbę przelewową zrobią. Z drugiej strony wizyta w serwisie raczej nic ci nie da. Kupiec, który brał od kumpla lagune 2.2dci wziął ją na serwis do wrocka i podczas inspekcji nie wykryli stukającej i kilku pierdół, handlarz z okolicy złożył megane III Rs z dwóch części i też się na serwisie nie kapnęli a ale nie wiem na którym serwisie ją sprawdzali. Skrzynia to pewnie PD0 stara konstrukcja ma tylko 4 biegi nie wiem jak w megane ale w SII 1.9 dci 4 wchodzi dopiero od 70 na ręcznym trybie od 60 ogólnie może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O automatach nie mam zielonego pojęcia nigdy nie miałem zawsze tylko skrzynia ręczna to będzie pierwszy automat i to jeszcze w dieslu :notacrook: Czyli jeżeli będę sobie chciał sam pozmieniać biegi to dopiero od prędkości 70 wzwyż rozumieć mam ;> czyli taki bajer do wyprzedzania jak coś:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!