Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.9 dci nie jedzie....


kusiu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

teściu ma spory problem ze swoją megane 1.9 dci 102km. Od momentu kupna auto jest mułowate, strasznie słabo przyśpiesza.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Ostatnio silnik podczas jazdy zgasł a po odpaleniu zapaliły się kontrolki service i stop. Po podjechaniu na komputer okazało się, że to wina zaworu egr.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Błędy zostały usunięte. Wczoraj rozebrałem zawór EGR, był tak cięcie, że wysypało się z niego z kilogram sadzy. Zawór został wyczyszczony oraz miejsce w które on wchodzi również.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Po złożeniu auto jeździło normalnie, ale przez chwile. Dzisiaj autem się prawie nie da jeździć, dymi kosmicznie na czarno (kłęby spalin, aż okopcony zderzak), wcześniej na siwo.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Na 1 i 2 ledwo się rozpędza, a na 3 już wcale.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Sprawdziłem jeszcze przepływomierz, ma on wyłamaną jedną blaszkę i był również brudny. Myśląc, że to jego wina, odpiąłem wtyczkę, ale nie ma żadnej różnicy. Czy podczas czyszczenia egr, trochę sadzy, która spadła

<><><><><><><><><><>><><><><>

w taką karbowaną rurkę mogła spowodować to, że auto nie jedzie? Podejrzewam, że z racji uszkodzonego mechanicznie przepływomierza również nadaję się do wymiany.

<><><><><><><><><><>><><><><>

EGR był czyszczony na odpiętym akumulatorze.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Przy okazji, jak powinny być podpięte przewody ciśnieniowe od zaworka regulującego ciśnienie turbo? W megane jest spięty z dolnego króćca do gruszki na turbinie, a górny do vacum pompy, czy to dobrze?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz pewnie uszkodzony przepłyowmierz jeżeli masz możliwość to weż podmień sobie tylko musi być taki sam jak twój (a i nie kupuj chińskich przepływomierzy bo to szkoda czasu).I tu muszę cię zmartwić mój kolega ma bmw e46 i miał podobne objawy jak została uszkodzona turbina to znaczy:

-Dymił strasznie

-Nie mógł przyspieszać

-maksymalna prędkość chyba jak mówił to 60 km/h ledwo

wiem że olej się dostał wszędzie do układu wydechowego i zawaliło mu katalizator.

i dużo nie brakowało aby zatarł silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panie Adminie za upomnienie :)

Powracając do tematu, auto byle jak, ale się zbierało, szedł nawet i 150 km/h, wczoraj po wyczyszczeniu egr też jeszcze w miarę jechał, dziś już nie szedł w ogóle i strasznie kopcił. Czy to możliwe, że sadza podczas czyszczenia dostała się do takiej karbowanej rury jak na fotografii w linku: Cięcie i narobiło jakiejś biedy?

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!