Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

To mój pierwszy post, także proszę o wyrozumiałość. Nie znalazłem podobnego tematu. Były ciepłe dni wszystko fajnie działało, nawiew chodził, klima pięknie chłodziła. Któregoś dnia po nocy odpalam samochód i po chwili zorientowałem się, że nie działa nawiew. Oczywiście zaraz nerw :) Szybko na forum. Poczytałem o rezystorze, który lubi się przepalić, ale wtedy nawiew działa na 4 biegu, a u mnie nic. Szybko rozkręciłem schowek, zerknąłem do filtra kabinowego, a on ciemny, aż wypadły po jego wyciągnięciu pełno liści :) Od razu kupiłem nowy. Odpaliłem zapłon a nawiew jakby się uzdrowił- znowu zaczął wiać. Tylko teraz jak wieje to ma takie chwilowe- sekundowe spadki mocy, zwalnia dosłownie leciutko. Chodziło wszystko tak ponad 2 tygodnie. Dzisiaj odpalam auto a nawiew znowu cisza. Tym razem bez zdejmowania schowka walnąłem pięścią w plastiki a nawiew jak nowy - tylko, że ma spadki mocy - dla kogoś kto o tym nie wie to nie słyszalne, ale ja słyszę i wtedy na luzie na postoju lekko przygasają światła. Od czego zacząć? Jestem umówiony na środę z dobrym elektrykiem od renault - ale może coś da radę samemu zrobić. Czy to ten rezystor, czy szukać gdzie indziej?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka jest obok pedałów. Ostatnio wymieniałem jeden pin we wtyczce, bo zaczęły się cyrki z nawiewem na 4 biegu. Po prostu raz był raz nie było. Jeszcze udało się odratować rezystor i wtyczkę. Więc radzę szybko tam zajrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ma ktoś może zdjęcie jak wygląda ta kostka bo nie mogę jej zlokalizować.

 

Dodano: 14 wrz 2014 - 11:13

Pomocy , znowu nawiew przestał działać , w końcu udało mi się znaleźć ten cały rezystor koło pedałów , odkręciłem dwie śrubki wyjąłem ten układ i odczepiłem zasilanie i co dalej gdzie idzie ten przewód od rezystora żeby całość wyjąć z auta , i jak najlepiej sprawdzić rezystor czy jest ok ? na łączeniu z zasilaniem widać podtopione ,jutro wrzucę zdjęcia .

Edytowane przez lpiatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup całość, szybciej będzie niż bawienie się w lutowanie. Bo tak naprawdę tam płyną duże prądy i łut może nie wytrzymać (spłynie). Sam naprawiłem styki w kostce przez wymianę pinu z kawałkiem przewodu. Połączyłem przewody przy pomocy kostki od instalacji 230/400V zamiast lutować. I jeździ tak już ponad 6 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!