Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Osadzenie


Blacky90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich :)

 

Mam pytanie odnośnie felg gdzie jestem kompletnym laikiem ;) Dokładniej mam problem z osadzeniem...

Obecnie mam założone alusy 16" 205/55/16 ET38 (na takich alusach kupiłem go)

Mam zapasówke 14" 175/65/14 ET43

A chcę kupić stalówki na zimę i pytanie brzmi czy szukać 15" ET43 czy może być 15" ET45 prawdopodobnie są one z phII. Czy ktoś z Was ma takie felgi u siebie ? Czy to w czymś przeszkadza? Jakieś plusy czy minusy tego? Szukam po forach rożnych nic nie mogę znaleźć, nawet po serwisie dzwoniłem nie potrafią odpowiedzieć...Czy pytać jeszcze w wulkanizacji?

Scenic 1998 2.0 8V

Pozdrawiam :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

nie ma czegoś takiego jak osadzenie felgi.

Zgaduję, że chodzi Ci o parametr nazywany odsadzeniem.

Wątpliwości, o których piszesz pomoże Ci wyjaśnić poniższa strona, w zakładce "wyszukaj" możesz dobrać sobie felgi do swojego auta z ofert kilkunastu producentów.

 

http://www.felgi.pl/artykul/szerokosc-felgi-i-odsadzenie-et-offset

 

Jest to o tyle ciekawe, że to narzędzie doboru pokarze Ci tylko rozwiązania konstrukcyjnie (parametr ET) i funkcjonalnie optymalne do Twojego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zgadza się chodziło mi o odsadzenie nie osadzenie błąd po prostu.

Jeden problem...na tej stronie są felgi aluminiowe nie stalowe i maja zakres 35-38 ET, a ja chce kupić stalowe na zimę i znalazłem komplet używanych ale maja ET45 15" gdzie w oryginale były ET43 14" , i na jaka szerokość maksymalnie mogę sobie pozwolić przy feldze?

I czy duża jest różnica miedzy ET 43 a ET45 ? Czy wtedy będę musiał jakieś dystanse kupić do tego ?

Odnośnik do komentarza