Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka SERV i spryskiwaczy.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam problem z kontrolka serwisu i spryskiwaczy. Około 3 tygodnie temu miałem stłuczkę i wyrwało mi przedni zderzak z lewej strony, przy okazji urwało przewód od spryskiwaczy (prawdopodobnie spryskiwaczy lamp) i wyciekła większość płynu. Nie naprawiałem tego, gdyż nie bardzo wiem jak się za to zabrać i jako jestem biednym studentem, nie mam funduszy. :P Kontrolka spryskiwaczy nie bardzo mnie martwi, bardziej mnie martwi kontrolka SERV. Jakieś pomysły dlaczego ona się pali?

Jeśli masz pytania odnosnie tematu, pisz. :)

Pozdrawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komputer nic nie pokaże ;)

serv świeci zawsze w połączeniu z kontrolką spryskiwaczy, nawet jak jest niski poziom płynu w spryskiwaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

Dzięki za pomoc, trochę się przestraszyłem z tym podłączaniem pod komputer bo nigdy tego nie robiłem. :)

Doleję płynu i dam znać czy wszystko ok.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 – cytowani Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak nie zgaśnie to wypnij kostkę od czujnika płynu spryskiwaczy i też nie będzie świecić. Serv zawsze sie pali ze spryskiem, a w lagunach to byś sie przestraszył service duże, ikona płynu i jeszcze gada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dolałem płynu w obydwa zbiorniczki, i niestety dalej mi się świecą.

 

Dodam jeszcze, że przy wypadku, gdy przedni zderzak wyrwało z lewej strony, urwany został wężyk prawdopodobnie od spryskiwaczy na reflektory.

Może to dlatego, że wszystko wyciekło wężykiem, świecą się kontrolki? Może da się to wykasować?