Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

olej w płynie chłodniczym


szczepan0783

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie.

 

Na wstępie chciałem zaznaczyć że jestem osobą nową na forum, jak równieź jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanikę samochodową.

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc: od niedawna jestem posiadaczek renault megane II z 2005 roku z silikiem 1,6 16v. Jakiś czas temu mój mechanik zauważył olej w płynie chłodniczym podejrzewając że została uszkodzona uszczelka pod głowicą. Aby nie generować większych kosztów przepłukał mi układ chłodzenia. Niestety ta czynność nie pomogła gdyż w dalszym ciągu zbiera mi się olej w płynie chłodniczym. Z tego co zdąrzyłem przeczytać może to być również obudowa termostatu i z tym też wiąże się moje pytanie - czy w samochodzie który użytkuję również może być taka przyczyna. Jakie mogą być jeszcze przyczyny??

Czy uszkodzenie uszczelki pod głowicą daje jeszcze jakieś inne objawy aniżeli olej w płynie?? Na jakie koszta muszę być przygotowany itd itp

Prosze o pomoc i wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w samochodzie który użytkuję również może być taka przyczyna.

Tak

Jakie mogą być jeszcze przyczyny??

np, zużyte/stare uszczelnienie (uszczelka)

Czy uszkodzenie uszczelki pod głowicą daje jeszcze jakieś inne objawy aniżeli olej w płynie??

Tak; brak mocy, dymienie z rury wydechowej, znaczny ubytek płynu chłodzącego, "wzrost" poziomu oleju itd.

Na jakie koszta muszę być przygotowany itd itp

W Twoim silniku za części będzie max. 1000 PLN, o robociźnie się nie wypowiadam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie.