Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pompa paliwa


kapsel1968

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mój problem polega na tym, iż w 2014 roku kupiłem sobie Megane Grandtour 1.4 16V od początku nie działał mi wskaźnik paliwa, po sprawdzeniu wszystkiego okazało się, że coś jest z czujnikiem w zbiorniku. Kupiłem używaną pompę i przystąpiłem do wymiany, okazało się, że obudowa pompy z czujnikiem jest połamana, więc wymieniłem całość na tą którą kupiłem. Przez jakiś tydzień było dobrze później wskaźnik zaczął szaleć raz pokazywał pusty zbiornik, a raz pełny i świeciła się rezerwa, więc znowu wymontowałem pompę i okazało się, że spadł czujnik poziomu paliwa z prowadnicy na obudowie pompy, więc zamontowałem go i znowu był spokój przez parę dni i tak chyba z pięć razy. Kupiłem następną pompę paliwa i wymieniłem znowu przez tydzień było dobrze, później w trakcie jazdy zabrakło mi paliwa, a według wskaźnika było jeszcze ćwierć, więc po zalaniu dziesięciu litrów i zajechaniu do domu ponownie wymontowuję pompę i jest połamana obudowa, montuje z powrotem tą z której spadał wskaźnik (wcześniej oczywiście wskaźnik wsunąłem na prowadnicę i go przykleiłem na klej na gorąco). Po dwóch dniach z powrotem to samo z tym, że teraz czujnik nie zsunął się z prowadnicy tylko kolejna obudowa pompy się połamała. Nie wiem już co mam robić, ponieważ nigdzie nie uderzyłem zbiornikiem paliwa, a już trzecia pompa połamana. Teraz leje 10 litów jeżdżę do końca i znowu tankuję 10 litrów oczywiście zawsze mam zapas. Nie wiem już co mam robić aby było dobrze.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś czy nic nie zostało w zbiorniku z poprzedniej pompy ? Ja jak kupiłem swoją Megankę to zabrakło mi paliwa na autostradzie, chociaż wyświetlacz pokazywał mi jeszcze benzyny na 230 km. Wykręciłem w domu pompę paliwa i okazało się, że pod pływak wskaźnika dostaje się uszczelka z pompy (ok.2 cm wys.), która komuś wpadła do baku. Od tamtej awarii wszystko działa prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam i przyłączam się do tematu, mam taki sam problem. Jedna pompa połamana, ale zauważyłem że mocno zasysa zbiornik paliwa że aż zgniata pompę, oczyściłem odpowietrznik, przewierciłem otworek w korku na większy.Zasysanie zbiornika jakby mniejsze, ale podczas pracy pompy z okolicy wlewu dochodzi syczenie powietrza...a teraz mam drugą pompę połamaną. Czy masz jakiś pomysł na te połamane pompy ???

 

Dodano: 06 kwi 2015 - 20:29

Witam, tak jak pisałem druga pompa zgnieciona... kupiłem trzecią, ale przed montażem popytałem w warsztatach, na szrotach wiedzą więcej niż ci fachowcy z serwisów. Od razu zauważyli że mam niewiadomego pochodzenia filtr węglowy,zapchany, po wymianie na orginalny z elektrozaworem syczenie i zasysanie zbiornika ustało !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!