Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Świst na wolnych obrotach i podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szukałem podobnego tematu, ale znalazłem jedynie do benzyniaków, jeśli jednak jest do diesli to proszę przenieść ;)

 

Dzisiaj z rana odpalając samochód usłyszałem świst w silniku. Pomyślałem, że pewnie na zimnym i jak się rozgrzeje to będzie ok. Jednak nie i świst dalej jest i podczas jazdy również. Przejechałem 50km i świst nie ustępował ani na chwilę. Nie wiem czy to z alternatora, czy pasek czy coś innego dlatego napisałem temat w mechanice ogólnej.

Obroty wzrosły z 900 do 950 obr/min. Autko odpala jak strzała. Wszystko działo się jeszcze zanim spadł śnieg. Nagrałem filmik tak dla odsłuchu, może ktoś będzie wiedział o co mniej więcej chodzi ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=W7jLC0mn0tc

 

Z góry dzięki za pomoc;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli alternator to czy może to być powód, że jest po prostu za słaby na mój sprzęt w bagażniku i on go wykończył??

I tak mnie czeka wydatek:/ Autko ma już prawie 200kkm przebiegu, więc ma już coś się prawo zepsuć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ostatniego posta, to szklaną kulę zasypało i nie bardzo wiadomo co tam masz w bagażniku, ja na ten przykład mam kable rozruchowe

No tak nie napisałem ;)Wzmacniacz i subwoofer, ale kable rozruchowe również posiadam hehe

 

Byłem dzisiaj u mechanika i stwierdził, że rolka alternatora do wymiany, ale musi zajrzeć, bo na słuch to też nie wiadomo;)

W środę oddaje w jego ręce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj u mechanika i stwierdził, że rolka alternatora do wymiany

To szykuj się także na wymianę paska. Rolka jak zaczyna hałasować, to także buja nią na boki, jak zwiększy się obciążenie silnika (czytaj włączy sie klima, wentylator chłodnicy na 2 biegu), sam to przerabiałem przed świętami. Koszt wymiany rolki i paska z robocizną w moim przypadku wyniósł 200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200zł to jeszcze tragedii nie ma ;)

A właśnie i przy okazji zaślepi mi EGR ;)

 

Dodano: 31 sty 2015 - 10:08

Wymiana koła pasowego i paska alternatora wyniosła mnie z robotą 280zł

Poprzednie koło pasowe jak zobaczyłem to byłem w szoku, pęknięte w dwóch miejscach na obrzeżach i ogólnie w nie najlepszym stanie, a i pasek też w marnym stanie...

Teraz już mi nic nie trzaska i nie piszczy, wszystko jest cacy i cichutko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!