Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zakup 1.9dci 2002


mj87

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam kupić megane coupe 1.9dci 102KM .Proszę o opinie na temat jednostki i co sprawdzić?czy jakieś np.pocenie jest normalne? Czy znacie kogos dobrego w szczecinie co zna się na renault?Proszę o pomoc.

lapka2.gif

Regulamin pkt.5.6, 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja byłem z takiej megany bardzo zadowolony. Miałem 1,9 dci z niebieską literką "i", też 2002 rok.

Mnie się trafiła sztuka bezproblemowa (na poczatku miałem tylko problem z brakiem mocy), później przez 6 lat spokój. Fakt faktem kupiłem ją w 2007 roku.

Zaolejone mogą być połączenia rur od turbo do intercoolera, może trochę się pocić silnik od spodu (okolice miski olejowej) - dotyczy to wszystkich 1,9 dCi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sama jak moja, ten sam kolor, to samo wyposażenie, ten sam silnik i rok :)

Lampa przednia od strony kierowcy wydaje mi się bardziej żółta.

Poza tym ok, wyposażenie się zgadza, wcale się nie zdziwię, gdyby coś było lakierowane. Zdziwiłbym się raczej, gdyby nie było.

To sa coraz tańsze auta, młodzi miewaja nimi różne przygody. Felgi, lusterka i spoiler fabrycznie były srebrne, kierunki pomarańczowe.

 

Tak wyglądała moja, sprzedana przy przebiegu 185tys km - stan techniczny był wtedy idealny:

thumb_hosting_zdjec_1414526689__dsc00061.jpg thumb_hosting_zdjec_1353589930__dsc00059.jpg thumb_hosting_zdjec_1353590107__dsc00050.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie jej na tych aluskach:) no zderzak był lakierowany niby od odprysków, lusterka i klapa pomalowana przy okazji malowania felg, szyba przednia i boczna kierowcy nieoryginalna - tyle wiem. Poza tym podobno bdb stan zawieszenie, silnik turbina niby ok. co ciekawe nie wie kiedy był rozrząd zmieniany... Cena 4tys.zł warto za tyle??

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena dobra, nawet bardzo dobra. Zazwyczaj niska cena nie bierze się znikąd. Weź ze sobą kogoś oblatanego w dieslach, żeby się zaraz nie okazało, że turbo do wymiany (ok 1000zł). Zawieszenie i hamulce sprawdzisz w stacji kontroli pojazdów za 20-30zł, warto odżałować. Jak gdzieś od spodu zobaczysz korozję to sprawdzaj elementy dokladnie, w tym roczniku nie było problemów z korozją. Jeżeli są ślady rdzy, to najprawdopodobniej była ingerencja blacharza, a to może świadczyć o jakiś uderzeniach (mniejszych lub większych).

 

Czy warto kupić ten konkretny egzemplarz mógłbym powiedzieć, gdyby go widział na żywo, bo na zdjęciach może być ładna, na żywo trup.

Weź ze sobą kogoś całkowicie nienapalonego na zakup, żeby Cię ostudził jak się napalisz :)

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tyle że ja z Poznania....jadę pociągiem spotykam się o 17 i jadę do serwisu gdzie chcę sprawdzić auto. Wydam 150zł ale coś się może dowiem. Wybrałem sieciówkę do obejrzenia. Warto w takim serwisie sprawdzać??

 

Dodano: 12 lut 2015 - 12:52

Drogi użytkowniku Mod Team mam pytanie. Wczoraj byłem oglądać auto. Wszystko było by cacy bo naprawdę był zadbany gdyby nie to że po wjechaniu na warsztat nie chciał ponownie odpalić.... Ponieważ spieszyłem się do pracy jeszcze stwierdziłem że wracam pociągiem bo jak nie odpali to będę uziemiony.

Mam pytanie co oznacza luz w oparciu kierowcy i pasażera(oparcie pleców miało luz przód-tył,bujało się)?? Dlaczego silnik nie chciał odpalić?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bujanie się fotele może być spowodowane luzem w oparciu - być może wystarczy dokręcić śruby przy podstawie oparcia, albo wyrobiony mechanizm fotela.

To, że nie chciała odpalić to trochę dziwna sprawa, a powodów mogą byc setki :)

-padająca pompa paliwa (tu jest elektryczna)

-immobiliser

-przycisk udrzeniowy (pod maską przy zbiorniku wyrównawczym - trzeba wcisnąć)

-zamarznięte paliwo

-parafina w filtrze

-itp, itd, dużo tego może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując: Dobrze zrobiłem że olałem auto i jej właściciela(no bo serio miałem do wyboru wierzyć że jest ok i odpali i stracić prace gdyby jednak nie,lub wrócić do Poznania olewając sprawę)?? No ale skoro zapewniał że normalnie odpala w mrozy itd. a tu klops to chyba jego strata lub kłamstwo.

Kwestia druga znalazłem takie w hackback 1999 niby bezwypadkowe no ale od razu widać po grillu że jest on z wersji od 2001r. http://allegro.pl/renault-megane-1-6-16v-wersja-rxe-i5062147881.html#tabsAnchor co myślisz?? P.S. Jak działa oryginalne radio i głośniki tzn.dobrze gra czy raczej brak niskich tonów itd.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć, czy dobrze zrobiłeś zostawiając tamto auto. Może miałeś szczęście, a może sprzedający wielkiego pecha. Może przyczyną nieodpalenia była jakaś pierdoła do usunięcia za kilka zł, a może to auto to trup - tego nie wiem, a pisałem, żebyś wziął ze sobą jakiegoś mechanika.

Ta biała ma jakiś dziwny grill na masce, nigdy taki fabrycznie nie występował. Reszta wygląda nieźle. To będzie raczej początek liftu, bo radio jeszcze stare. Dolicz do tego opłaty - to mocno podniesie cenę.

 

Fabryczne audio nie gra najlepiej. Sytuacja się poprawia po wymianie na coś lepszego :) Do słuchania radia w zupełności wystarcza, ale jeśli jesteś chociaż trochę wymagający to nie nastawiaj się na jakieś osiągi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, tu zupełnie coś innego bo clio polift ale może też coś doradzisz? Niski bo podobno ma sportowe sprężyny....

http://olx.pl/oferta/renault-clio-ii-1-6-benzyna-107-km-CID5-ID6TWEj.html

co sądzisz?

 

gdzie mogę sprawdzić vin renault bezpłatnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pomogę przy clio, może ktoś inny podpowie.

 

Żeby sprawdzić vin możesz podzwonić po różnych aso w Polsce, może ktoś Ci coś podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok kolejny pomysł... Z opisu wynika,bezwypadkowy, idealny.... tylko zastanawia mnie czy silnik jest dość dynamiczny, a nie lubię wolnych samochodów(dość dynamiczna była dla mnie wersja 1.9dci, 1.6 16V też ok pytanie o 1.4 16V-w tej chwili jeżdżę xsarą picasso 1.8 16V 117KM i może być a wiadomo auto więcej waży nie nie grzeszy kulturą pracy).... http://otomoto.pl/show?id=C35955023 Jak mogę prosić oceń i doradź:) Dziękuje Ci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

między 1,4 a 1,6 jest jakieś 10KM różnicy, ale 1,6 jest wyraźnie żwawsze i pali tyle samo co 1,4.

Jak dla mnie to powinien być rok 99, bo lusterka ma jeszcze sprzed liftu, czyli początek 99 roku.

Ale ogólnie rzecz biorąc na zdjęciach wygląda ładnie, albo zdjęcia dobrze zrobione :)

W tym roczniku trzeba sprawdzić nadkola z tyłu - rdza może się już czaić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!