Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Puste węże w układzie chłodzenia- nie napełniają się


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj jechałem do domu i zauważyłem, że silnik zaczyna szarpać na LPG, zaczęła mi mrugać kontrolka od spalin. Zatrzymałem się otworzyłem maskę i zauważyłem, że w zbiorniczku od płynu do chłodzenia jest strasznie dużo płynu (prawie pod korek) zajechałem do domu i zauważyłem, że węże które idą do nagrzewnicy też są puste, wyjście z termostatu też było zimne, w trakcie jazdy wskazówka od temperatury wariowała, z nawiewów wiało zimnym powietrzem. Odpowietrzyłem układ chłodzenia przy termostacie i nic. Dalej to samo węże puste. Termostat był wymieniany w listopadzie na verneta. Jak chodził trochę na benzynie to płynu nie przybywało, ale jak przełączyłem na LPG to płynu momentalnie przybywało. Co to może być przyczyną ???? Dziękuję za szybką odpowiedź

Pozdrawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dojechałem do domu to zaczeło wiać ciepłem z nawiewów, i poziom był też między max a minimum. Ale jak się zatrzymałem na przystanku to było zawalone pod korek po jeździe na LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to może być? czy to wina leży po stronie PB czy LPG ? Już sam nie wiem, ręce mam poparzone od odpowietrzania i efektów nawet nie ma :angry: pomyślałem teraz ze może reduktor puszcza gaz w układ chłodzenia? Tylko jak to stwierdzić, jak odkręcałem kodem to zaśmierdziało trochę gazem. Czy to dobry trop?? Samochodem też chyba teraz nie można jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chodził trochę na benzynie to płynu nie przybywało, ale jak przełączyłem na LPG to płynu momentalnie przybywało. Co to może być przyczyną ????

W tym pytaniu masz jednocześnie odpowiedź - nieszczelny reduktor.

Edytowane przez gimak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

bo ten płyn miał kontakt z LPG i powinien dostać się do cylindrów,

W czasie jazdy na gazie raczej mało prawdopodobne, bo ciśnienie gazu jest większe od ciśnienia w układzie chłodzenia, dlatego dochodziło do "zapowietrzenia" układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!