Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klapka recyrkulacji ciąg dalszy


Rekomendowane odpowiedzi

Ja u siebie podłączyłem silniczek na krótko,klapka się zamkła i zostawiłem odłaczoną wtyczke... U mnie w wersji z klimą wtyczka jest koło filtra kabinowego,zeby był dobry dostep trzeba zdjąć wycieraczki i podszybie...Po tym zabiegu mam tyklo obieg zewnętrzny,ale w niczym mi to nie przeszkadza ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Mam pytanie czy po włączeniu tego przycisku od obiego wew/ zew jest słychac jakiś dźwięk w kabinie otwierania lub zamykania klapki?? bo u mnie generalnie nic nie słychać poza tym że włączenie lub wyłączenie sygnalizuje lampeczka i mój problem polega na tym że cały czas mi szyby parują,i jak cos filtr pp został wymieniony i dalej nic :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam podobny kłopot jak kolega wyżej - filtr PP wymieniony i dalej lubią parować. Od jakiegoś czasu wentylator terkotał, czym większa prędkość, tym szybciej terkotał.

Dzisiaj zaczęła strzelać klapka.

Gdy włączę guzikiem obieg zamknięty, przestaje. Szyby wcale nie parują 'mocniej'.

Auto to Scenic I ph I, z klimatyzacją, 1.6 8V.

Co robić?

Silniczek jest za schowkiem - czy do niego się dostać trzeba od dołu, czy trzeba rozbierać całą górę - śrubki za obudowami głośników?

I klapka obiegu - czy jest możliwa naprawa w warunkach domowych?

Może ktoś jest w stanie polecić jakieś miejsce w trójmieście, które wie jak to działa w Renówkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Da się, czemu nie, trzeba się dostać do panelu nawiewu i wyciągnąć odpowiednie styki w dwurzędowej kostce. Na ten moment nie wiem które, trzeba to na schemacie elektrycznym sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem jakiś uproszczony schemat w książce serii Sam Naprawiam. Wygląda, że do panelu sterowania nawiewami i klimą idzą dwie wtyczki i z jednej z nich należy wypiąć biały przewód (trzeci we wtyku).

Pytanie tylko czy panel w wersji z pokrętłami i manualną klimą wychodzi bez problemów po odkręceniu śrub za popielniczką? Nie ma tam nic sterowanego linkami, które mogłyby sprawić problem?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...

u mnie w megane kombi 99 ze zwykła klimą rozwiązałem to tak jak juz kolega pisał.. wystarczy przeciąć kabelek przy sterowaniu nawiewem..

 

odkręcamy popielniczkę 2 torxy, potem kolejne 2 torxy od panelu nawiewu wyciagamy lekko, wypinamy podłużną wtyczkę, znajdujemy białe kabelki, konkretnie 2 cieniutkie białe kabelki złączone w jednej metalowej spince we wtyczce, wystarczy przeciąć jeden z nich ( który teraz dokładnie nie pamietam ale podejrzewam że nie ma znaczenia który, ja to zrobiłem na chybił trafił ) i od tego momentu silniczek sterujący klapką się nie włącza, naturalnie wszystko inne działa poprawnie.

 

to chyba najprostszy sposób.. nie trzeba rozbierać pół samochodu.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozumiem, dlaczego chcecie niszczyć instalację elektryczną :) Przecież łatwiej jest po prostu wyjąć wtyczkę od silniczka klapki. Na szroty trafia coraz więcej Meganek i Sceników z pierwszych lat produkcji. Kolega nawet dostał taki za darmo.

Jeszcze jedna uwaga, Wyjmijcie silniczek zanim pojedziecie na szrot. Silniczki niby są takie same różnią się jednak wtyczkami. Jeżeli ktoś umie sobie przelutować wtyczkę to nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Panowie chciałbym się podłączyć ażeby nie zakładać nowego tematu niepotrzebnie, mam Scenic I 1.6 90KM klimatyzacja manualna, pytanie jest proste chodzi o wtyczkę z silniczka recylkulacji powietrza, w moim przypadku wtyczka jest prostokątna nie tak jak tu na zamieszczonych zdjęciach owalna (fasolowa jak kto woli), ma cztery przewody a nie dwa lub trzy jak w/w.Na portalach aukcyjnym też nie mogę znaleźć tej mojej.Czy można by było ewentualnie kupić tą owalną np.z dwoma przewodami i podmienić na moją? (podłączyłbym tylko dwa przewody w tym wypadku)

Moje drugie pytanie czy po włączeniu na obieg zamknięty silniczek pracuje cały czas tzn. jeśli płytka by nie miała oporu to kręciła by się w kółko?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!