Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

autko dławi się, czasem gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was wszystkich serdecznie, jestem tutaj nowy (ok rejestracja jest w 2008 roku ale żadnego postu tutaj nie wrzuciłem i nie przesiadywałem w ogóle. To tak dla Moda:) ) więc jeśli zrobiłem coś nie tak z góry sorki:)

<><><><><><><><><><>><><><><>

Otóż mam Renault megane combi z 2001 roku silnik został wymieniony na fabrycznie nowy z Renault Kangoo K4M po przejechaniu nim około 3000 kilometrów, tak trzech tysięcy... pojawiły się problemy

Auto dławi się i gaśnie, albo chwile poszarpie i jedzie dalej, są momenty że po prostu zgaśnie jak np stoję na światłach albo dojeżdżam na "luzie" gdy długo pokręcę to zapali, choć ostatnio nie udało się,

<><><><><><><><><><>><><><><>

Wczoraj wykręciłem świece i jedna była po prostu zalana... Wygrzałem ją dobrze i dziś autko jeździ dobrze, jednak coś ewidentnie jest nie tak,

<><><><><><><><><><>><><><><>

Domyślam się, że to coś związane z zapłonem... Tylko teraz czy z komputera idzie wyczytać czy to cewka? świeca? kable? wszystko jest nowe... z wyjątkiem kabli, kable zostały przełożone ze starego silnika gdyż nie pasował układ przewodów...poniżej załączam zdjęcie z odczytu komputera... czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii? starałem się znaleźć ale nie bardzo potrafię. Nie do końca jeszcze odnajduję się na tym forum.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Gdyby ktoś potrzebował pomocy przy przekładce silnika służę pomocą:)

 

thumb_hosting_zdjec_1427135177__111.jpg

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

 

5.9 - Enter Aston76

 

Kolego krzysiekkrzy nie usuwamy wpisów moderatora bez konsultacji tego z nim. W nagrodę paseczek przyznaję. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na fabrycznie nowy z Renault Kangoo K4M

K4M to typ silnika, ważne są te trzy cyfry po oznaczeniu silnika, model.

Nie mam pojęcia jaki model silnika przełożyłeś. Nie wiem też czy w nowych Kangoo nie były wkładane silniki z KZFR.

W Megane I PhII nie były takie montowane.

Na mój mały rozumek to coś może być związane z ECU, generalnie ze sterowaniem silnika.

DDT zgłasza Ci problemy z czujnikami temperatury i podciśnienia kolektora ssącego. Wejdź głębiej w program i sprawdzaj po kolei czujniki. Popatrz też na wtryski. Nie pomogę jak to zrobić, bo już dawno się nie bawiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo silnik to dokładnie K4M G830 możesz napisać mi coś więcej na temat KZFR co to takiego?, ze starego silnika zostały jeszcze przełożone:

- przepustnica

- kolektor ssący

- termostat (w nowych jest cała obudowa zintegrowana z termostatem)

 

Silnik cały czas chodził bardzo dobrze, ostatnio przegoniłem autko po autostradzie z prędkością ponad 200 i od tego czasu jest problem... czy jest możliwość, że przy takiej prędkości cewka mogła paść? czy DDT wskazałby że cewka jest wadliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!