Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dyskoteka przy zamykaniu centralnym z pilota


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Zauważyłem dzisiaj, coś zarazem ciekawego i martwiącego mnie. Otóż kiedy zamykam samochód z pilota do tej pory na desce świeciły się standardowo diody od kierunków i bodajże awaryjnych. Dzisiaj po powrocie z pracy, małe zdziwko. Przy odblokowaniu auta, światło wewnętrzne ściemniło się od razu, ale to uznałem za wybryk bo czasami tak miałem, ale przy zamykaniu auta razem ze strzałkami, świecą się chyba wszystkie czerwone diody, które są w zegarach. Dodatkowo widać lekkie opóźnienie na kierunkach, lewa strona mryga minimalnie szybciej od prawej, tzn. lewa i po może 1/4 sekundy prawa strona kierunkowskazów.

Pytanie brzmi. Miał już ktoś podobną sytuację? Co należy sprawdzić? Jakąś masę? Gdzieś może być zwarcie?

Ostatnie modyfikacje przy elektryce jakie zrobiłem to odpięcie tylnej wycieraczki bo nie działała a wydawało mi się, że robi jakieś zwarcie podczas jazdy bo obroty wariowały, a teraz spokój, i dołożyłem jedną lampkę w bagażnik, zasilanie pociągnąłem z tej lampki z samego tyłu po lewej.

Proszę o pomoc, gdzie zajrzeć, na co zwrócić uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie jakiś trop jest bo w zimę jak się mrozy pojawiły to mi padł. Ale jeździłem tylko po mieście to może przypadek z podobną sytuacją. Misze Muszę pomierzyć napięcie i będę wiedział.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze bawiłeś się ostatnio w zabudowę i podłączanie lampek co też zapewne nie było do aku obojętne, bo auto dłużej otwarte i światła w środku sobie aku wysysały. Radio też zapewne przy robocie czas umilało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co dziwna sprawa. Problem zniknął. Szukając przyczyny zajrzałem do aku. Padał ostatnio deszcz przez 2 dni i cały aku jak i kilka wiązek kabli pod nim było mokrych. Dzisiaj po pracy otwieram i spokój. Zamykam i spokój. Mówię no nie. Całkiem prawdopodobne, że winę za to wszystko ponosi wilgoć. Jeśli chodzi o zabawę z lampkami to cała zabawa zajęła mi pół godzinki, z radyjkiem owszem, ale w garażu z 230V :P

 

Co do tematu. Wygląda na to, że wszystkiemu winny deszcz i francuscy "pijani" chyba inżynierowie. Co za "tęgi umysł" dopuszcza do tego żeby aku i wiązki kabli razem ze złączkami były wystawione na działanie deszczu. Chodzi mi tutaj o lewą część podszybia, przez które woda leje się po aku i leci w dół. Macie może jakieś sposoby na uszczelnienie tego obszaru? Czy trzeba się wykazać inwencją twórczą? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem trzeba udrożnić odpływy z podszybia za kielichami Mcpersona. Woda powinna ściekać za przednim nadkolem, a przed słupkiem. jak będzie więcej wody to i do środka się dostanie i zaleje więcej, bo całe UCH. Drugą stronę tez warto przeczyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!