Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

M/S II Injection Fault , problem z uruchomieniem


pol555

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżdżę dalej z zapalonym Servis :/ zrobiłem trasę ok. 300 i jeżdżę po mieście, w czwartek jadę z rozrządem itd. zmienię też filtr paliwa i zobaczymy co będzie dalej, silnik pracuje równiutko jak przed błędem, tylko odpala trudniej i świeci się ten błąd, ech...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Oczywiście żę kontrolki mnie wkurzają. Ale przyzwyczaiłem się i noga z gazu na 2 sek i znikają.

poza komunikatem nic się nie dzieje. Wymieniłem świece, przewody paliwowe, filtry, oleje,

czyściłem czujnik położenia wału i ten sam efekt.

Odpuściłem sobie - narazie - ten komunikat.

Jedynie co to w zimie były małe problemy z zapalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos błędu "Injection Fault" w Megankach, ktore mają układ wtryskowy Delphi:

 

silnik pracuje równiutko jak przed błędem, tylko odpala trudniej i świeci się ten błąd

 

Miałem to samo. W zasadzie w samej "pracy" silnika na biegu jałowym różnic większych, jak przed błędem, nie było. Tym nie należy się sugerować. Tak samo, jak nie należy sugerować się spalaniem na tym samym poziomie itp.

 

Zasadniczą kwestią jest ciśnienie, jakie masz w układzie - jeśli jest za niskie, to obajwiać się będzie właśnie w problemach z odpalaniem aż do momentu, kiedy w ogóle nie da rady uruchomić auta (student4ec1 zdaje się też coś o tym wiedzieć). Równie dobrze, przyczyną kłopotów może być nadpalona świeca żarowa (czasem wystarczy, żeby 1/4 trochę słabiej działała), zapchany filtr paliwa, niesprawny rozrusznik, problemy z elektryką itd. Także jedyne rozsądne rozwiąznie, to zczytanie błędów na Dialogysie. Ewentualnie pozostaje wymiana wszystkiego po kolei :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No to tak:

- wtrysk (jeden) zrobiony i komputer już nie pokazuje tego błędu, ale

- problem z ciśnieniem w układzie, wariuje od 220 do 280, więc do wymiany moduł na pompie cena ok 750, no ale mam nadzieje że już będzie wszystko ok.

Jest też trochę powietrza układzie paliwa, ale na to ma pomóc wymiana modułu, no w czwartek prawdopodobnie odbieram auto więc napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!