Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

M/S II Injection Fault , problem z uruchomieniem


pol555

Rekomendowane odpowiedzi

i po wszystkim, okazało się że jednak poma była :) problem nierównego ciśnienia w układzie wynikał z rozwalonych wtrysków, trzy mają nowe "bebechy" i rok gwarancji, błędy pokasowane, silnik równiutko i ładnie pracuje, jeszcze jutro sprawdzę jak pali zimny, ale jak odbierałem do magika dziś to odpalił od dotknięcia, tylko ten koszt... no ale mam nadzieję że już dłuuuugo złotówki nie włożę w ten samochód :) bo już zainwestowałem trochę i mam dość wydawania pieniędzy na naprawy... ech, ale i tak bym megi nie zmienił.

jeszcze ją sobie ładnie umyję i znów będę się cieszył nią jak dziecko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Uprzejmie donoszę, że nadal walczę z pojawiającym się raz na kilka tys. km komunikatem "injection fault". Auto jest hospitalizowane w ASO i mogę Wam powiedzieć, co to z pewnością nie jest. Otóż nie są to świece żarowe (pierwsza wizyta w serwisie), nie są to wtryskiwacze i pompa wtryskowa (zrobili diagnostykę), nie jest to EGR (przeczyścili), nie są to piny w stykach (wymienili przy drugiej wizycie w serwisie). Po odebraniu auta po raz drugi z ASO, dzisiaj przy przeciąganiu po obrotach na dwójce i trójce komunikat pojawił się ponownie. Auto jeździ jak marzenie, nie gaśnie, nie traci mocy, nie krztusi się, nic kompletnie się nie dzieje, poza tym skubanym komunikatem.

 

Czy ktoś może poradził sobie już z tym tematem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może też się przyłączę, objaw taki sam jak u prawie wszystkich, podczas jazdy na 2 sekundy pokazywał się alarm injection fault + stop i znikał, na diagnostyce pokazywało: zbyt małe ciśnienie na listwie - czyli standard - jak mówili w serwisie (nie aso) wszystko po kolei do wymiany lub regeneracja wtryskiwaczy (o kosztach tego nie wspomnę), postanowiłem zmienić paliwo (teraz BP ultimate diesel), przejechałem prawie 3 tys i nic i oby tak dalej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

sprawdź bezpieczniki przy klemie plusowej. jeżeli przy poruszaniu kabli będziesz słyszał charaktetystyczne klikanie komputera, to znaczy że jeden z nich pękł. u mnie to dawało identyczne efekty, a komputer nic nie pokazywał bo sam był przyczyną usterki (nie dostawał napięcia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołączę się do tematu ...

Dodatkowo przy szybszym kopnięciu poza komunikatem "injection fault" + STOP całkowicie spada moc i właściwie trzeba się zatrzymać. O tyle jest to niepokojące, gdyż podobną sytuację miałem na trasie podczas wyprzedzania szeregu dostawczaków prawie bez miejsca na zjazd.

Zatrzymanie silnika ... 5 minut odpoczynku i można jechać.

Bardzo martwi mnie ten spadek mocy ... zaczynam tracić zaufanie do Meganek tym bardziej, że opisywana sytuacja nie była śmieszna i stwarzała realne zagrożenie na drodze. :evil:

 

Czy ktoś wie co się psuje i jak można temu zaradzić (poza radami typu jedź do ASO).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Serwis to raczej omijaj ale musisz gdzieś podjechać kto ma Clipa do dyspozycji i powie jakie błędy wywala komputer. Z tego co opisujesz to trudno podpowiedzieć co to się może dziać w twoim aucie - równie dobrze może być to wynik słabego paliwa, uszkodzonego wtrysku, pompy wysokiego ciśnienia, zapchanego filtra paliwowego, przerwanego jakiegoś obwodu, powypadkowej przeszłości auta i kiepskiej naprawy itp. Jak widzisz trudno jednoznacznie wskazać ale ja w takiej sytuacji na pewno odwiedziłbym komputer - być może jest to jakaś mało skomplikowana usterka ale warto sprawdzić, ze względu na objawy.

P.s. nie trać wiary w MII ja odpukać jakoś 3 lata się poruszam i nie narzekam leje petrole i grzeje do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich,

u mnie występuje podobny problem w Scenicu II. Gaśnie nagle podczas jazdy po czym pojawiają się najczęściej 2 komunikaty:

 

1. błąd wtryskiwaczy / INJECTION FAULT i/lub

2. błąd ABS/ASR

 

Pojechałem do serwisu (nie ASO), podpieli go do kompa i wyskoczył błąd jakiegoś czujnika (to chyba ten z nr 272 ze schematu, czyli wychodziłoby na czujnik temperatury powietrza w układzie wtrysku). Mechanik stwierdził jednak, że na początek trzeba zacząć od prostych rzeczy i wymienił filtr paliwa. Wyjechałem z serwisu i po paru kilometrach błąd wyskoczył ponownie. Wróciłem do serwisu, ponownie podłączyli pod kompa i odczyt jest ten sam. Oczywiście wina nie leżała po stronie filtra paliwa. Sprawdzili kabelki biegnące od tego czujnika i okazało się, że coś nie styka przy module elektronicznym układu wtrysku (nr 120 na schemacie), ponieważ przy ruszeniu tym modułem silnik wyłączał się wywalając błąd. Panowie przeczyścili styki "KONTAKTEM" stwierdzając jednak, że to "grubsza" sprawa zalecając udanie się do jakiegoś elektronika, w celu dokładnej diagnozy. Postraszyli tylko kwotami 4 cyfrowymi. Mam nadzieję, że przyczyna leżała po stronie być może zaśniedziałych styków i problem pojawiać się już nie będzie. Pojeździmy - zobaczymy. 3 dzień dzień jazdy, jak narazie bezproblemowy.

 

picture2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

u mnie pojawilo sie to po raz pierwszy przedwczoraj, jechalem z trasy, zaladowany, caly czas ok 150 km/h, czyli dosc obciazajac silnik, chwila przerwy i znowu wsiadlem i przy wyprzedzaniu gdzies na 3. biegu gaz w podlodze, nagle pipka, swieci czerwony STOP i INJECTION FAULT, przerazilem sie, wrzucilem na luz i chcialem zjechac na pobocze, po ok 5 sek zgaslo, auto ma 162 tys z czego ja juz zrobilem 20 od tamtego roku... poza tym nie dziala mi klima jakby to mialo jakies znaczenie i pare razy mialem blad blokady kierownicy STEERING NOT LOCKED przez co nie dalo sie wlaczyc auta. jakies sugestie? czy zostaje kieszenioczyszczace ASO??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!