Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Coupe Megane


Coupe9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Z Meganką to nie jest mój pierwszy kontakt, ponieważ jeździłem I w HB i II w Grandtourze. Przesiadłem się do Mazdy 6 2.0 diesel no i chyba wrócę do Megane.

Pytanie tylko jest takie jakiś silnik co do dynamiki (zbieranie, wyprzedzanie) radzicie? 1,4 czy 1,6? Interesuje mnie tylko coupe. 1,4 to sa chyba 130/140 konne jak patrzyłem a 1,6 ma 110 koni.

Czekam na opinie i jak to ze spalaniem wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałem swoje Coupe, to jeździłem sporo 1.6, bo tylko na takie natrafiałem w swojej okolicy. Silnik w miarę ok, w sumie nic do zarzucenia nie miałem. Do czasu aż trafiłem na swój samochód z 1.4 TCe. Różnica jest bardzo duża: moment obrotowy, elastyczność, dynamika, cisza w aucie. W trakcie poszukiwań widziałem w różnych tematach opinie ludzi, że zdecydowanie warto dopłacić do TCe, co mnie niespecjalnie przekonywało. Teraz jednak się pod tym podpisuję.

Spalanie mam 8,5. Przeważnie trasy 120km/h, dynamiczna jazda bez piszczenia oponami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że od Mazdy 6 uciekasz za sprawą problemów akustycznych. Mazdy to ładne i niezawodne auta, ale jeśli chodzi o wyciszenie przy wyższych prędkościach to katastrofa. Jeśli cenisz sobie ciszę przy większych prędkościach i w miarę dynamiczny silnik to jak przedmówca pisze szukaj 1.4 TCe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ciszej owszem, ale i tak podstawowo wygłuszyłem sobie samochód, a do ideału jeszcze długa droga. Przegroda, podłoga, podsufitka, i najważniejsze - uszczelki w około drzwi dodatkowe. Ale TCe to będzie dobry pierwszy krok;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podejrzewam że od Mazdy 6 uciekasz za sprawą problemów akustycznych. Mazdy to ładne i niezawodne auta, ale jeśli chodzi o wyciszenie przy wyższych prędkościach to katastrofa. Jeśli cenisz sobie ciszę przy większych prędkościach i w miarę dynamiczny silnik to jak przedmówca pisze szukaj 1.4 TCe.

 

Niezawodne? może i tak ale jeśli dużo remontujesz i za dużo :D Co prawda ciężko pewnie będzie mi się przesiąść z tak wygodnego auta do mniejszego ale coś za coś. Mam dość "bulenia" po kilka tysi za naprawy niesfornego diesla:D Jeszcze takie pytanie ob ostatnio natknąłem się na 1.2 benzyne 130 km. Wie ktoś jak to jeżdzi?

Ogólnie jakie są nagminne usterki w benzynka i dieslach megane III i jakie sa tego koszty :) Jedno co mnie martwi na temat Megane to brak na allegro nakładek aluminiowych na pedaly :( a mam bzika na punkcie sportowego wnetrza:D (ledy itd)

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-2-16v-tce-energy-bose-pl-dealer-ID4pd4wq.html#20a066e73b jak widac bose, tylko wymienic zarowki na niebieskie/biale w mijania i długich, ledwy w srodku, pedaly i pieeekne auto

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5521139992#03efaaa803 jak powyżej z tym, ze oba to 1.2 130 km... Kiedys jak wyzej pisalem jezdzilem kombi 1.6 16 v 115 km i nie bylo zle ze zbieraniem sie. Ja pytam o moc pod katem wyprzedzania. Nie jestem wariatem i tez nie oczekuje od tego auta jazdy 180-200 km/h tylko 160-170 maks przy rozbujaniu na autostradzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno co mnie martwi na temat Megane to brak na allegro nakładek aluminiowych na pedaly

Są w wersjach GT/GT-line/Monaco GP/RS. Na allegro kupisz całe pedały za 150zł, nakładki pewnie można przełożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie ma pewności, że można przełożyć.. :/ A co myślicie o tym nowym silniku 1.2 130 KM? awaryjny? dość dynamiczny? wiadomo, że to nie to samo co 200-250..

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na opinie i jak to ze spalaniem wygląda.

Nie wierzę: chcesz kupić coupe i pytasz o spalanie? Ja mając takie auto czerpałbym frajdę z jazdy a nie przejmowałbym się spalaniem, które w dużej mierze zależy a każdym aucie od stylu, trybu jazdy a nie silnikiem, bo pomiędzy 1,4 a 1,6 nie będzie aż takiej różnicy. Mam nadzieję, że przynajmniej nie będziesz gazował autka :mrgreen:

 

Dodano: 11 lip 2015 - 13:36

Jeśli cenisz sobie ciszę przy większych prędkościach i w miarę dynamiczny silnik to jak przedmówca pisze szukaj 1.4 TCe.

Podpisuję się pod tym obiema dłońmi :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!