Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem i nie wiem jak go ugryźć. Podczas postoju z wyłączonym silnikiem , bez załączonej blokady podczas delikatnego kręcenia kierownicą czuć że obroty nie są płynne tzn. czuć takie lekkie jak by przeskakiwanie ale bez jakich kolwiek dgłosów/dźwięków. Podczas jazdy też to czuć ale jakoś mniej. Łożyska amortyzatorów robiłem dwa lata temu , ale tak jak pisałem wcześniej brak jakich kolwiek odgłosów typu metaliczny zgrzyt, uderzenia metal o metal itp. :). Nie wiem od czego zacząć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj nasmarować maglownicę - wystarczy zdjąć osłonę drążka kierowniczego z lewej i prawej strony, wepchnąć smaru, pokręcić trochę lewo-prawo.

Powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Widzę że da rade to zrobić nawet bez kanału tylko czy mogę te opaskę zaciskową (sztraps) zastąpić taką zwykłą plastikową którą idzie dostać w każdym markecie ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz to zacisnąć opaską zaciskową ale metalową. Jak fabrycznie masz na zatrzask, to wymień na taką zwykłą skręcaną śrubokrętem lub kluczem (kluczem zakręcana będzie lepsza, bo można założyć małą nasadkę i lepiej dociągnąć, jest też lepszy dostęp). Sa też takie na śrubokręt i klucz w jednym.

 

Jak odsuniesz jedną osłonę i będzie widać suchą przekładnię w środku to można być prawie pewnym, że smarowanie pomoże.

Smar można wciskać strzykawką po uprzednim odcięciu króćca na igłę, wtedy robi się fajny tłoczek i można głęboko smar wcisnąć.

Pamiętaj, żeby podczas kręcenia kierownicą (żeby smar wszedł głębiej) założyć osłonę na maglownicę bo ją zgnieciesz i będzie trzeba wymienić na nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Wysmarowałem to i dalej to samo. Podjechałem do mechanika i powiedział mi, że wybity jest sworzeń wahacza. Tylko czy to by dawało taki efekt ?

 

Dodano: 16 lip 2015 - 09:11

Problem rozwiązany po wymianie sworznia wachacza :)

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba był całkowity złom skoro aż takie miałeś efekty. Zazwyczaj jak jest zużyty sworzeń to słychać stukanie na dołkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!