Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spalanie 1,2 TCe 115 trasa / miasto / turystyka.


tomgrandtour

Rekomendowane odpowiedzi

Czolem Panowie!

 

Jeżdżę samochodem od prawie roku i jestem mega zadowolony. Spalanie oscyluje w okolicach 6.0l/100km przy dość spokojnej jeździe (90% to autostrada z prędkościami 110-120km/h). Oczywiście każdy ma trochę inne preferencje, więc ciężko porównać wyniki.

W tym roku zrobiłem trasę Katowice - Makarska i trochę pojeździłem na miejscu - w sumie 2700km. Średnia prędkość autostradowa w okolicach 140km/h, Wiedeń to 1,5h w korku. Załadunek 3 osoby + bagażnik do pełna, klimatyzacja standardowo. Spalanie wyszło wg komputera 6,5l/100km, realnie może być 6,7 - 6,8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,