Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gaśnie, tylko gdy zimny


modern1

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Mam maly problemik a mianowiecie po nocnym postoju auta i po jego uruchomieniu rano scenic natychmiast mi gasnie, powtorne zapalenie powoduje normalny rozruch samochodu i wszystko gra dodam ze na goracym silniku nie ma takiego efektu. Wymienilem niedawno rozrzad, kolo zmiennych faz i czujnik oleju zmennych faz.

Aczkolwiek po odlaczeniu akumulatora np. wieczorem i podlaczeniu go rano zapala normalnie troche to dziwne, gdzie szukac problemu bo sam juz nie wiem.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie powodów może być przynajmniej 3:

1.pierwszy to cofanie paliwa z układu-nie trzyma zawór zwrotny i dlatego auto rano potrzebuje dwóch lub trzech zakręceń żeby paliwo doszło wtryskiwaczy. Spróbuj przygazować bardzo lekko w momencie rozruchu- jesli zaskoczy to wiadomo

2. Może przepustnica jest przybrudzona i nie ma wystarczającego 'kopa' przy pierwszym rozruchu

3.Można spróbować wlać do baku dodatek-płyn do czyszczenia wtryskiwaczy-może to pomóc

Powodzenia. Daj znać jak rozwiążesz problem

 

[ Dodano: 2008-04-01, 09:15 ]

I jeszcze jedno, po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora, zauważ że pompa pracuje dłużej przed zapłonem -pompuje więcej paliwa więc jest go więcej w układzie wtrysku w momencie rozruchu- dlatego napisałem wczesniej żeby spróbować lekko przygazować prz pierwszym rozruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

dziekuje za podpowiedzi dodam iz przepustnice mam czysciutka-wiec dodam dodatek do paliwa i zobaczymy.

A swoja droga to gdzie sie znajduje zaworek zwrotny paliwa czy jest moze w pompie paliwa czy nie.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie znajduje się zawor zwrotny -tego nie wiem, ale słyszałem o przypadkach blokowania właśnie tego zaworu zwrotnego i paliwo po długim postoju np. po nocy cofa się z przewodów i jest go tyle co zdoła napompować pompa ale ciśnienie jest wtedy za małe- dlatego pewnym rozwiązaniem jest bardzo lekkie uchylenie przepustnicy -w starych megankach reguluje się to na jednej śrubce:) i działa. Ja też wlewałem płynu do czyszczenia wtryskiwaczy. Teraz w największe mrozy pali za pierwszym razem, na ssaniu ma 1200 obrotów pózniej po rozgrzaniu ok 750obr/min. (Ale uważam ,że stare renówki np. Renault 19 które ma tata mają lepszy zapłon- przy rozruchu silnik ma kopa do 2000 obr pożniej ssanie 1500 i 1300 i spada do 800 po rozgrzaniu. Zapalił by chyba przy -50 stopni mrozu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!