Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przegląd w ASO - czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dylemat! Kupiłem uszkodzoną, trzyletnią megankę, zrobiłem i jeżdżę od kilku miesięcy. Chciałbym wymienić olej, filtry i co tam trzeba, ale w ASO zawołali za przegląd 750 zł plus dodatkowe pieniądze za wymianę świec, płynów itp. Zastanawiam się więc czy warto robić tam przegląd, czy też wymienić olej i filtry tam, gdzie zwykle za 1/3 ww. kwoty i zrezygnować z przeglądu. Z jednej strony chciałbym żeby ktoś znający ten model sprawdził moje auto, a z drugiej szkoda mi pieniędzy, bo może się okazać, że ten przegląd to ściema, a więcej o aucie powie mi Mietek z warsztatu obok. Czy Wy korzystacie z usług ASO po upływie okresu gwarancyjnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie warto. Nie wiem jaki masz silnik, ale ogólnie mIII nie są trudne w obsłudze, zdecydowana większość warsztatów sobie z nią poradzi za 1/4 ceny aso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach