Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z silnikiem


KlimekPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od razu chciałbym przeprosić za założenie nowego tematu. Wiem że jest opcja szukaj lecz jestem nowy na forum i go jeszcze nie ogarniam. Po za tym mam tyle problemów że niewiem od czego zacząć. Więc tak

 

Mam megane ii ph1 1.6 16v z 2004r

Pierwszy problem jest taki iż po dodaniu gazu na postoju słychać delikatne szczaly w wydechu

 

Drugi problem polega na tym że wczoraj wieczorem przy -4 odpaliłem samochód pojechałem do sklepu ok 2km. Wracając samochód zaczął przerywać przy przyspieszaniu i szczeblach w wydech było czuć benzynę pod domem chodził jak traktor i przy dodaniu gazu szczelal jak szalony pomyślałem cewka. gdy zgasilem i po chwili wróciłem samochód chodził normalnie lecz czasami przerywa podczas jazdy.(świece nowe) zauważyłem że pod sprężyna na cewce jest lekko brązowy nalot a sprężyna była w jakiejś mazi przypominającej smar. Wiem że cewki można sprawdzić tylko jaka dopuszczalna wartość omów ma być? (cewki beru) doszło również wysokie spalanie średnie ponad 13l mam do wymiany kzfr, ma ono może jakiś wpływ na to spalanie? Również na komputerze jest błąd sondy lambda ale na desce się nie wyświetla.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia

Kolego, litości :!: :!: :!:

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam podobny problem. Jeżdzę ekonomicznie, wiem jak zminimalizować zużycie paliwa, a mimo to moja M II 1,6 pali zbyt dużo moim zdaniem. Samochód kupiłem miesiąc temu więc dopiero wyrabiam sobie zdanie ale sytuacja wygląda następująco:

Po zakupie spalanie w warunkach trasa/miasto 50/50 wahało się ok. 6,5L/100 i byłem pozytywnie zaskoczony. Wymieniłem kompletny rozrząd z pompą, wszystkie filtry, tylne tarcze (z łożyskami), przednie klocki, opony. Ku mojemu zdziewieniu samochód obecnie pali w takich samych warunkach 9-10L/100. Hamulce nie blokują. KZFR było wymieniane 30.000 wstecz przez poprzedniego użytkownika. Cewki? Świece? tylko czemu akurat teraz? Więc może zle ustawiony rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!