Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Coupe 1.4 TCE vs 2.0 TCE


Sebastian89K

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Zastanawiam się nad Renault Megane, a raczej jestem zdecydowany-szukam jedynie wartego uwagi egzemplarza.

 

Ostatnio pojawiły się 2 fajne ogłoszenia. Autka bogato wyposażone.

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-coupe-sport-bose-1-4tce-11-2011-prywatne-ID6yfCz5.html#05bbb63f45

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-coupe-nawigacja-tom-tom-xenon-skora-bazwypadkowa-ID6ygMvW.html#05bbb63f45

 

Do tej 2.0 mam dosyć blisko około 150km, Do 1.4 około 450km. Zastanawia mnie jednak SPALANIE, naczytałem się na forum ile co pali i nadal nic nie wiem :)

 

Może ktoś miał do czynienia z tymi dwoma silnikami osobiście i może je porównać. Poruszam się po drogach dojazdowych i mieście i jedyne czego się boję w wersji 2.0 to spalania na poziomie 12l+/100km. Ale jak 1.4 ma zjeść podobną ilość to wybór robi się prosty.

 

Pozdrawiam, mam nadzieję, że pomożecie rozwiać moje wątpliwości. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście brałabym młodszą i z systemem nagłośnienia.

Co do silników, miałam 1.4TCe, super się jeździ, cisza w porównaniu z 1.6 nieziemska. Spalanie tak średnio trzeba liczyć 7-8, bo nie ma sie co oszukiwać, ze będziesz jeździć jak emeryt. Na trasie spokojnie jadac moze zahaczysz o 6...

2.0TCe myśle ze odpowiednio 1-2 l więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto poczytać ; http://www.autocentrum.pl/renault/megane/ , http://megane.com.pl/topic/66638-megane-iii-15dci-gniezno-prosba-o-ocene/ - wg; mayn

Oba auta sprowadzone !!!!, ilu właścicieli , czy bezwypadkowe . Auto 2,0 - sprzedaż na Vat -marża !!! a 1,4 - !!!! . Przy jeździe w większości po mieście i małych przebiegach - korzystniej wybrać benzynę - można zagazować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi.

1.4 sprzedaje osoba prywatna. Stuknieta w tyl.

2.0 bezwypadek(osobiście uważam, że takie auta nie istnieją).

Z obiema i tak chce jechać na aso żeby sprawdzić.

 

Moje pytanie jednak dotyczyło wyłącznie tych dwóch silników. I tego czy przy normalnej jeździe np w cyklu lekkiego ruchu miejskiego(Poznań)jest duża różnica

spalania.:)

 

Dodano: 27 sty 2016 - 15:16

Dodam jeszcze, że wcześniej jeździłem e87 2.0 140km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem nad tą 2.0 mam do niej 100km, chociaż się zastanawiam czy w ogóle jechać, widać koleś handluje autami, ale jako osoba prywatna. Usłyszałem historie auta, że wylicytowana z aukcji komorniczej, ciekawe, do tego zapewniał o jego bezwypadkowości, co mogę potwierdzić dzięki jego miernikowi lakieru, no ale co mi to da, jak ktoś wspawał "ćwiartkę" albo coś jeszcze lepszego, nic nie wykryje. ASO najbliżej 26km od miejsca sprzedaży.

 

@Sebastian89K

 

Kiedy jedziesz ją sprawdzić ? Oczywiście o ile można wiedzieć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bierz 2.0 ten silnik spala niewiele więcej od 1.4. Jeździłem meganą z jednym i drugim motorem i z mojego odczucia motor 1.4 wcale nie jest tak elastyczny jak go opisują na różnych stronach. Mimo krótszych przełożeń w 1.4, to i tak jest przepaść między tymi jednostkami. Przy prędkościach autostradowych z racji niższych obrotów w tym większym, poziom hałasu jest mniej dokuczliwy.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor 1.4 wcale nie jest tak elastyczny jak go opisują na różnych stronach. Mimo krótszych przełożeń w 1.4 , to i tak jest przepaść między tymi jednostkami. Przy prędkościach autostradowych z racji niższych obrotów w tym większym, poziom hałasu jest mniej dokuczliwy.

Mam 1,4 TCe i silnik jest elastyczny. To fakt, że przełożenia ma krótkie i trzeba się namęczyć w mieście ale za to spalanie jest przyzwoite.

U mnie przy 140 km/h na autostradzie silnika nie słychać tylko szum powietrza i opory toczenia. Nie wiem jak jest w przypadku 2.0. Zresztą nie warto pomykać autostradą powyżej 140, ponieważ wtedy spalanie drastycznie wzrasta.

Najlepiej porównaj obydwa i wybierz ten, któty lepiej Ci leży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem o co chodzi z tym machaniem biegami w mieście. Ruszam z 1, wrzucam po chwili 2 (jak w każdym samochodzie praktycznie), na 2 rozpędzam się do 50km/h i wrzucam 4. Na 2 biegu spokojnie można dobić do 80km/h i dać 6. Jak dla mnie to całkiem elastycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę przecież 4 wrzucał bo mi strzałka karze

Jak chcesz aby ciągnął to nie ale kiedy chodzi o ekonomię to wg mnie strzałki dają bardzo dobrą wskazówkę. Ja już nie patrzę na nie a jedynie na prędkościomierz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!