Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III GT Line


kaiman

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Oglądałem tą niebieską GT line w Krakowie. Właściciel przyznaje się do malowanych tylnych lewych drzwi. Nie miałem czujnika więc oceniłem tylko wizualnie. Auto w środku wygląda dobrze więc ten przebieg jest możliwy ale wiadomo, do zweryfikowania. Natomiast wiem, że lampa lewa przednia jest z 2011 roku, przy wzmocnieniu czołowym nad tą lampą widać że było lakierowane i nałożona masę uszczelniająca nie tam gdzie powinna być (analogicznie po drugiej stronie fabrycznie jej nie ma). Drzwi przednie lewe były przynajmniej regulowane/zdejmowane o czym świadczą ślady używania klucza na nakrętkach przy ich zawiasach. Moim zdaniem pojazdu bym nie skreślał ale bardzo dobrze prześwietlił. Jazda próbna bez zarzutu, nie zauważyłem nic niepokojącego. Poza tym wiem, że też jest możliwa negocjacja ceny - wymiar zejścia z ceny zależny od umiejętności kupującego. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W megane III masa na przednim pasie nie jest rozprowadzona symetrycznie - taki szczegół, ale klienci, którzy kupowali ode mnie megankę też mi zarzucili że z przodu był dzwon. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca, druga meganka na podwórzu i zdjęcia w internecie przekonały kupujących, że rzeczywiście tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wady, które wymienia 'Bulkowski' mogą być dopiero początkiem, nie wiadomo co jest w nim jeszcze ukryte.

Może lepiej kupić uszkodzony i zrobić bo przynajmniej jest się świadomym co się ma?!

http://olx.pl/oferta/renault-megane-piekne-gt-line-polecam-CID5-IDcYGWb.html#8f7ed4dd25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna wersja, nie dosyć, że GT to jeszcze BOSE, ale nie sądzę, że mają to auto naprawdę, raczej to wabik, bo za ta cenę tak delikatnie rozbitego auta z takim wyposażeniem się nie dostaje...

Ludzie z natury wolą kupić zrobione i narzekać, co jest zrozumiałe, bo nie każdy ma znajomego blacharza czy lakiernika i pojęcie o naprawach. Kupić rozbitka i popłynąć w kosztach jest bardzo łatwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem cwaniaków nie brakuje, właśnie się zastanawiałem czy to nie zdjęcia z zachodu (za dużo ładnych aut w tle :)).

 

Ludzie z natury wolą kupić zrobione i narzekać, co jest zrozumiałe, bo nie każdy ma znajomego blacharza czy lakiernika i pojęcie o naprawach. Kupić rozbitka i popłynąć w kosztach jest bardzo łatwo...

 

Jak zwykle są dwie strony medalu.

Kupując tak zwaną "igłę" do końca nie wiadomo co jest w takim pojeździe ukryte...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja długo szukałem wersji GT (nie mylić z GT line) ale miałem dokładnie sprecyzowany model silnika wyposażenie a nawet kolor.... Oczywiście w Polsce poszukiwania bezskuteczne bo albo wersja nie taka albo auto z niewiadomego źródła... W końcu zacząłem szukać po Europie i znalazłem pod Frankfurtem, zadzwoniłem, sprawdziłem VIN i pojechałem. Auto okazało się jeszcze lepsze niż w ogłoszeniu. poza tym, że wyszło mnie taniej niż w Polsce to jest dużo pewniejsze niż zakupione w Polsce po wcześniejszym sprowadzeniu. Zatem chyba lepiej troszkę dłużej poszukać i pojechać niż kupować u nas....

Co do wersji GT to ma inne zawieszenie niż GT line. GT line jest tylko stylizowana na GT. Oczywiście też w GT dostępne są inne modele silników. Ja osobiście mam najmocniejszego diesla (2.0 dCi)i mimo znamionowej mocy w zasadzie tylko 160km KM to całkiem przyzwoicie to auto jeździ. Poza tym silnik ten uznawany jest za jeden z najlepszych w swojej klasie i dosyć bezawaryjny.

Podsumowując moje subiektywne zdanie jest takie: jeśli kupować model bardziej zaawansowany i droższy to GT a nie GT line bo pieniążki podobne a autko daje dużo więcej wrażeń. Jeśli nie to chyba lepiej kupić "miejską" wersję w dobrym wyposażeniu.

Pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT line jest tylko stylizowana na GT.

Nie tylko, GT Line również ma usztywnione zawieszenie i jest obniżona - jak już pisałem wcześniej GT ma mocniejsze silniki, koła 18" i jeszcze bardziej sztywne zawieszenie, cena też znacznie się różni.

Nie ma porównania do zwykłej wersji. Stylizowane były wersje GT Style od ph3.

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze pisze Kataryniarz, chociaż z zawieszeniem to było różnie. Ja mam 5 drzwiowe ph2 a zawieszenie jest inne niż w reszcie GTline (dyskutowaliśmy o tym chyba rok temu).

Edytowane przez fourier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica w zawieszeniu między GT a GT Line wg mnie jest bardzo duża. W MonacoGP jest zawieszenie z GT Line, jest bardzo komfortowe i sprężyste, auto w miarę dobrze się prowadzi, ale jak się przesiadłem do GT to różnica jest bardzo duża. Oczywiście komfort w GT na minus, ale w zakrętach jest bardzo dobrze. Nie jeździłem zwykłą meganką III ze standardowym zawieszeniem, ale jak jest bardziej miękka niż monacoGP to musi być niezły kanapowiec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się mylić, ale wydaje mi się że czytałem ze GTline ma po prostu zawieszenie z wersji Coupe i tyle. A GT tak jak piszecie to inna bajka.

Samo GTline jakoś wielce twarde nie jest, jak pojechać tym slalom przy 60km/h agresywnie to auto buja się naprawdę mocno. Nie próbowałem zwykłym M3, ale GTline gokartem nie jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a ja bym wrócił do ogłoszenia z pierwszego postu. Czy nie zauważyliście że nie gra tam kierownica? Ja dłuuugo szukałem Megane 3 coupe GT Line i tam zawsze było tak, że:

- różniły się zderzaki

- różniły się siedzenia

- zegary były analogowe

- kierownica była bardziej wyprofilowana nad przyciskami i miejscami z takiej jakby gumy dziurkowanej

 

Tego ostatniego elementu w pierwszym ogłoszeniu nie ma, co by wskazywało na dzwon i wymianę kierownicy na zwykłą, czy w wersjach kombi GT/GT Line jednak ta kierownica była zwykła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się mylić, ale wydaje mi się że czytałem ze GTline ma po prostu zawieszenie z wersji Coupe i tyle. A GT tak jak piszecie to inna bajka.

Samo GTline jakoś wielce twarde nie jest, jak pojechać tym slalom przy 60km/h agresywnie to auto buja się naprawdę mocno. Nie próbowałem zwykłym M3, ale GTline gokartem nie jest :)

 

Dobrze czytałeś ale są wyjątki.

Pod koniec tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dibi nie wiem jak było z kierownicą w ph1, ale mnóstwo ogłoszeń na mobile.de jest z różnymi wersjami, lepsza kierownica mogła być opcją. Natomiast w ph2 zawsze kierownica była z profilowaniem na kciuki i perforowaną skórą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!