Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie luz totalny. Chyba nie dostrzegłeś :D

Odpowiedzi już ci udzielili ^^

Sam tego nie sprawdzisz.

Chyba, że masz sprzęt do tego :)

Bez nabicia z czynnikiem koloryzującym się nie obejdzie.

Potem odpowiednia lampa. odpowiedni okulary i wyjdzie gdzie jest nieszczelność.

Może wcześniej układ też był nabity z barwnikiem i wystarczy dokładnie teraz pooglądać gdzie są ślady.

 

Swoją drogą to wielu użytkowników zapomina, że klimę się użytkuje także w okresie zimowym ze względy na to, że układ jest smarowny, a przez to trzyma szczelność, olejem który jest rozprowadzany po całym układzie razem z czynnikiem chłodniczym.

Potem nagle na wiosnę następuje zdziwienie, gdyż powstały drobne nieszczelności na uszczelkach, gdyż nie były smarowane przez 5 miesięcy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście - klimę się użytkuje w zimie jak się da (jak się włączy) :)

mimo wszystko posłuchałem kiedyś mądrych głów i od paru lat ma ustawione cały czas (zima/lato) 19* i nie mam problemów z klimą i zapachu grzybów <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Znalazłem wyciek, na dolnym łączeniu ze skraplaczem przy czujniku ciśnienia. Wymieniany był skraplacz a oring pozostał stary. Poprawiłem łączenie ale nie jestem pewien szczelności, jeśli następnym razem ucieknie czynnik to wymienię oring.

 

Czy jest wstanie ktoś podać mi wymiar oringu (uszczelki) przy dolnym połączeniu przewodu ze skraplaczem. Byłem w ASO mają cały komplet uszczelek za 120 zł (trochę drogo jak na uszczelki), czy muszą być specjalne do klimatyzacji czy zwykły oring na miarę da radę.

 

Pozdrawiam.

 

Oring wymieniony, kupiłem zestaw 270 sztuk do klimatyzacji za 20 zł, dopasowałem oring. Klima nabita i na razie nie widać wycieku. Stary oring był lekko przyciśnięty ( zdarta delikatnie powłoka), być może pospiesznie podłączany skraplacz, lub przy demontażu starego. Zobaczymy na następną wiosnę czy klima będzie działać.

Edytowane przez Rafal1504
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Jedynie meganka z silnikiem M4R (2,0 16V) z racji posiadania innej sprężarki wymaga 510 g czynnika. Pozostałe niezależnie od wersji silnika mają taką samą sprężarkę i zalewa się 480 g czynnika chłodniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!