Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Parametry z CLIPA - napięcie zasilania kalkulatora, pozycja przepustnicy zmierzona


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Wycinam ten wątek z mojego innego wątku o cały czas aktywnym presostacie.

Poniżej zrzut moich parametrów podstawowych wraz z dołożonymi po prawej stronie parametrami dla silnika K7M znalezionymi w internecie.

 

post-56621-0-81203000-1460849259_thumb.jpg

 

Zastanawia wyższe NAPIĘCIE ZASILANIA KALKULATORA (u mnie jest dość niskie 13,7v) oraz POZYCJA PRZEPUSTNICY (większe wychylenie) 40 w stosunku do moich 33.

Czy ktoś dysponuje zrzutem swoich parametrów, przy poprawnie działającym silniku 1.6 8v 90KM?

p.s. obrotami się nie sugerujcie, już sobie z tym poradziłem teraz mają wartość ok 750-800.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia wyższe NAPIĘCIE ZASILANIA KALKULATORA (u mnie jest dość niskie 13,7v)

Napięcie zasilania zależy bezpośrednio od napięcia wytwarzanego przez alternator.

POZYCJA PRZEPUSTNICY (większe wychylenie) 40 w stosunku do moich 33.

Pozycja przepustnicy nie będzie taka sama w każdym aucie w każdej chwili.

Zależy od temperatury silnika, jego obciążenia (np. alternator, klimatyzacja, etc.) dlatego nie ma się tu co sugerować innymi autami.

Poza trochę obniżonym napięciem ładowania nie ma się tu za bardzo czym przejmować.

W pierwszej kolejności wyczyść wszystkie masy i później je zabezpiecz.

Warto skontrolować napięcie paska alternatora i napięcie pod obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli powoli, powinienem zacząć rozważać regeneracje alternatora, tym bardziej, słychać z jego okolic metaliczny świst.

Przy przepustnicy nie ma żadnego nastawnika przepustnicy, więc obroty są zależne jedynie od wciśnięcia przeze mnie pedału przyśpieszenia lub ustawienia śrubki, która określa pozycję przepustnicy w spoczynku i o tę wartość mi chodzi :)

Dzięki za rady - przyjrzę się temu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy silniku K7M krokowiec przepuszcza tylko powietrze "bokiem", nie reguluje wychylenia samej przepustnicy, od tego jest śrubka :)

 

Sprawdzę według Twojej rady alternator. Gdyby jednak ktoś dysponował zrzutem parametrów będę wdzięczny. Ewentualnie jeśli ktoś jest z Krakowa, mam CLIPa mogę sam je sprawdzić, przy okazji sprawdzić błędy itp. ;)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!