Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Z tyłu belka jest sztywna, nie ma czego ustawiać.

Warto natomiast po wymianie sprawdzić ustawienie przedniej osi.

Jeżeli tylna nie trzymała wymiarów, to wtedy nie da się dobrze ustawić geometrii z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie jeśli będzie ściągać to proponuję jechać na komplet przód/tył ale jeśli nie to już twoja decyzja... Wszystko zależy od urządzenia ale jak ja robię sobie zbieżność u siebie to i tak robię komplet, pomiar sam przód a komplet dla urządzenia nie ma znaczenia i tak robi się to za jednym razem.

W razie co to sporo wyjaśnić może też dokładny pomiar płyty podwoziowej/zawieszenia jeśli nadal jest jakiś problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak żyje jeszcze nie spotkałem samochodu który ściąga tyłem ( wymiana dotyczyła tylnej belki ) Belka została zmieniona i prowadzi się normalnie tylko mechanik doradził abym zrobił geometrie bo trzeba dla tego piszę do was czy aby na pewno i czy sam tył czy całość bo wtedy cena geometrii razy dwa, więc nie wiem czy pchać się w koszty całości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak wymieniałem belkę ponieważ lewy tył przeskoczył przez krawężnik i skrzywiło koło. Wymieniłem belkę wraz z nią szczęki i alufelgę. Załączam zdjęcie z geometrii 3D wynika z niej,że wymieniona belka jest dalej krzywa z lewej strony czy to przypadek czy szukać przyczyny gdzie indziej? Mogę tak jeździć czy będzie darło ścierać oponę ? Bo belek jak na lekarstwo a i też na oko nie widać czy prosta. Demontaż starej + kolejna geometria też swoje kosztuje to jak szukanie igły w stogu siana.

post-78838-0-52390900-1464349587_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie wiem, zostawiłem samochód w warsztacie i odebrałem chyba nic nie ruszali w mocowaniu. Jak jadę to słysze szum w kole. Możliwe jest aby amortyzator przestawiło i przy przekładaniu wszystkiego przegapili to ?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podnosiłem koło, kręciłem, szumu brak, więc łożysko wg mnie dobre, z reszta jak przekładali wszystko przy wymianie belki to chyba by zauważyli i powiedzieli.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj z tym zaufaniem do mechaników... dostarczyłeś belkę to ci zamontowali, tego na pierwszy rzut oka nie widać, w razie co to klient znowu przyjedzie to mu zmienimy i kasa będzie... Tarcze twoje z walniętej belki czy z tej obecnie zamontowanej, jeśli twoje to może podczas uderzenia oberwało łożysko i teraz się odzywa. Samo podniesienie i kręcenie kołem może nie objawić szumu w danym kole. Podczas jazdy w zakrętach/łuku drogi przy danej prędkości dane łożysko przycicha (prawy zakręt - prawe koło tył).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!