Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupię Scenika III Grand Pb - ocena oferty


witman

Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy poszukuje Scenika III Grand (7 osobowy) po lifcie 2012r w górę, silnik benzyna wersja najlepiej 1,4TCe lub 2,0 16V M4R Nissan.

Znalazłem coś takiego link z automatyczną skrzynią biegów w opisie hydrauliczna klasyczna.

Nie mam doświadczenia ze skrzyniami automatycznymi tego typu więc napiszcie co wiecie na ten temat i skomentujcie ofertę.

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M4R był tylko z bezstopniową skrzynią CVT. Przymierzałem się do tego, wrażenia z jazdy średnie, ale zależy co kto lubi. Jedyny minus o którym słyszałem jest taki że M4R nie lubi się z gazem, nie ma hydraulicznego kasowania luzu zaworowego, tylko płytkami (podkładkami). Poza tym ponoć niezniszczalny silnik.

 

CVT próbowałem też w Outlanderze 2.0. Tam ma zaprogramowane biegi, ze sprawia wrażenie jakby to była normalna skrzynia biegów, kwestia gustu, mi nie podeszła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach