Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Centralny zamek


Rekomendowane odpowiedzi

Nie paliła się kontrolka - od środka działało ryglowanie. U Ciebie chyba zaciął się elektromagnes w klapie..Nie mam hands-free więc ciezko postawić diagnoze. Ale mysle ze osuszenie skrzynki UCH od środka pomoze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po nocnym " odstaniu" jest trochę lepiej samochód reaguje na pilota, ale nadal go nie zamyka bo nie mogę zamknąć klapy bagażnika, nie działa również "hands-free"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebrałem klapę rozebrałem zamek, silnik jest zatarty, musze poszukć nowego zamka

 

pozdr.,

 

[ Dodano: 2010-05-16, 10:18 ]

zamek wymieniony, i w zasadzie wszystko działa poza otwieraniem bagażnika z pilota, migacze migaja ale zamek sie nie otwiera, trezba podejść do klapy i nacisnąć przycisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
wyczysciłem nawiewy i teraz nie działa mi mi centralny i alarm

Może zalane uch? Problem opisywany na forum wielokrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem zakłądać nowy temat, ale opcja szukaj pomogła, dokladnie dzisiaj czyściłem klimatyzacje i nie działa mi zamykanie samochodu z karty, w wewnątrz jest ok, co ja się nie nadenerwowałem ;) Chcę wykonać zabieg z osuszaniem UCH, tylko nie wiem do to dokłądnie jest ;) bezpieczniki pod maską czy te w kabinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Ja mam natomiast taki przypadek - w mojej Megi centralny zamek nie zamyka prawych tylnych drzwi. Test organoleptyczny (na słuch) ewidentnie wykazuje brak reakcji zamka w tych drzwiach. Z pozostałymi jest ok. Miałem ostatnio małą powódź wynikającą z zatkanego odpływu klimy, ale udało mi się autko osuszyć. A przynajmniej tak mi się wydaje.

Jakiś miesiąc temu drzwi były wymieniane po stłuczce. Wszelkie mechanizmy zostały przełożone do nowych. Po ponad 2 godzinnej wizycie moim ulubionym ASO panowie stwierdzili, że jest to problem z masą i muszę im zostawić auto na dłużej bo chcą przejrzeć całą wiązkę.

 

Może jakieś sugestie szanownych Kolegów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Wracam do tematu,

otóż niedawno, niewiedzieć dlaczego, zamek zaczął sam działać ponownie. Nie do końca mnie to zadawala, gdyż skoro sam się naprawił to równie dobrze może wrócić do stanu poprzedniego.

Miałem już plan, żeby poświęcić majowy weekend i ponownie rozebrać drzwi, ale na razie się wstrzymam. Muszę tylko pamiętać żeby co jakiś czas szarpnąć za klamkę.

 

Jak już jest zdjęta tapicera to do siłownika da się w miarę dostać. Oczywiście najlepiej mieć rękę 3-latka i łamaną w 4 stawach. Jest tam takie złącze z zatrzaskiem, który niezbyt łatwo jest odblokować. Jak już miałem to rozłączone to prysnąłem Kontaktem w złącze i gniazdo, ale w moim przypadku nie przyniosło to efektu. Jak już pisałem miałem te drzwi wymieniane w ASO i podejrzewam, że ucieli kabel w jednym miejscu, może zlutowali i przez to mógł być cyrk.

 

A tak trochę z innej beczki - zdarzyło mi się, że po większym deszczu w kieszeni prawych przednich drzwi było trochę mokro. Jak się przyglądałem, to wyszło że woda kapie dołem osłony głośnika. Oczywiście chciałem w ASO sprawę zareklamować. Powiedziano mi, że jeżeli to z ich winy oczywiście zrobią gratis, ale jak nie to sama diagnoza ok. 176 PLN. Jakież było moje zdziwienie, gdy pan mi tłumaczył, że nie jest szczelna osłona w drzwiach i woda znalazła sobie ujście przez głośnik. Nie jest to oczywiście skutkiem naprawy (chociaż drzwi rozebrane na czynniki pierwsze) ale wspaniałomyślnie zrobią mi to w ramach kosztów diagnozy. Wyszło na to, że zapłaciłem 176 zeta za polewanie drzwi myjką i zasmarkanie silikonem. Zdarza się czasem, że woda nadal kapie ale do tych panów już nie wrócę. Jak mi pan tłumaczył, że przecież w tych samochodach uszczelka przy szybie nie jest tak szczelna żeby woda nie przeszła i po to są w drzwiach na dole otwory technologiczne, żeby nadamiar tej wody wyleciał, no to już mnie chyba nie zdziwi nic.

 

Rozpisałem się za dużo, ale to tytułem refleksji. Być może wilgoć w drzwiach nie dokońca służy zamkom i siłownikom. Na początek proponuję zabawę z czyszczeniem styków, przy okazji można zmierzyć miernikiem czy dochodzi do pinów jakieś napięcie albo uruchomić siłownik na krótko. Komputer jak ma gdzieś zwarcie odstawia tą końcówkę przynajmniej do czasu resetu. Można zrobić też taką próbę, że odłoczyć na jakieś 2-3 min. akumulator, podłączyć spowrotem i spróbować zamek. U mnie potrafił raz zamkiem ruszyć ale potem była już kicha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziw się - we wszystkich samochodach są otwory w dole drzwi żeby woda spływająca po szybie nie magazynowała się w drzwiach. Co do Meganek przeczytaj sobie posty jak inni sobie z tym poradzili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!