Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Trzęsie po uruchomieniu


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Z góry przepraszam jeśli powielam temat ale patrzyłam na inne wątki i nie znalazłam nic podobnego pewnie dlatego że po prostu nie znam się na bolączkach samochodowych. Problem mam z Renault Megane Coupe 1.6 16V 2000r. Kupiliśmy ją ok miesiąca temu i wszystko niby było dobrze. Pojechaliśmy Z Olsztyna do Lubawy i pod samą Lubawą coś zaczęło stukać, klekotać. Gdy stanęliśmy to na luzie auto zaczęło całe się trząść a po ruszeniu prawie bez mocy i straszny "klekot". Auto wróciło na lawecie. Dziś mechanik sprawdził cewki i są dobre. Powiedział że sprawdzi też ciśnienie w silniku. Mówił że świece są mokre. Jutro ma sprawdzać wtrysk. Jeśli nie wtrysk to mówi że być może będzie trzeba remont silnika zrobić. Inny mechanik z opisu "objawów" powiedział że rozrząd mógł się przestawić. Może ktoś z Was miał coś takiego i mógłby coś podpowiedzieć bo póki co to nie wiem czy nie zmienić mechanika bo ten na razie sprawdza auto z doskoku metodą prób i błędów. Czy jest opcja że komputer wskaże usterkę ? Czy jeśli to silnik do remontu to powiedzcie czy warto w tych modelach wyłożyć kasę ? Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego że facet Ci tłumaczy chaotycznie.... konkretnie po 1) ciśnienie na tłokach czy było mierzone? , po 2)sprawdzenie rozrządu - czy dobrze ustawiony bo mógł przeskoczyć , po 3) iskra na świecach po 4) paliwo czy dochodzi i czy wtryskiwacze są sprawne.Jeżeli się okaże że silnik został uszkodzony bo np. przeskoczył pasek rozrządu i jest duże spustoszenie to remontu nie warto robić tylko kupić używany silnik z gwarancją - są na all....o .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...