Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Trzęsie po uruchomieniu


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Z góry przepraszam jeśli powielam temat ale patrzyłam na inne wątki i nie znalazłam nic podobnego pewnie dlatego że po prostu nie znam się na bolączkach samochodowych. Problem mam z Renault Megane Coupe 1.6 16V 2000r. Kupiliśmy ją ok miesiąca temu i wszystko niby było dobrze. Pojechaliśmy Z Olsztyna do Lubawy i pod samą Lubawą coś zaczęło stukać, klekotać. Gdy stanęliśmy to na luzie auto zaczęło całe się trząść a po ruszeniu prawie bez mocy i straszny "klekot". Auto wróciło na lawecie. Dziś mechanik sprawdził cewki i są dobre. Powiedział że sprawdzi też ciśnienie w silniku. Mówił że świece są mokre. Jutro ma sprawdzać wtrysk. Jeśli nie wtrysk to mówi że być może będzie trzeba remont silnika zrobić. Inny mechanik z opisu "objawów" powiedział że rozrząd mógł się przestawić. Może ktoś z Was miał coś takiego i mógłby coś podpowiedzieć bo póki co to nie wiem czy nie zmienić mechanika bo ten na razie sprawdza auto z doskoku metodą prób i błędów. Czy jest opcja że komputer wskaże usterkę ? Czy jeśli to silnik do remontu to powiedzcie czy warto w tych modelach wyłożyć kasę ? Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego że facet Ci tłumaczy chaotycznie.... konkretnie po 1) ciśnienie na tłokach czy było mierzone? , po 2)sprawdzenie rozrządu - czy dobrze ustawiony bo mógł przeskoczyć , po 3) iskra na świecach po 4) paliwo czy dochodzi i czy wtryskiwacze są sprawne.Jeżeli się okaże że silnik został uszkodzony bo np. przeskoczył pasek rozrządu i jest duże spustoszenie to remontu nie warto robić tylko kupić używany silnik z gwarancją - są na all....o .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wtrysk jest ok a ciśnienia brak na dwóch tłokach. A co do mechanika to właśnie dzisiaj zabieram samochód do innego fachowca.

 

Dodano: 15 cze 2016 - 16:07

Mechanik będzie wyciągał głowicę która prawdopodobnie jest do wymiany ( brak ciśnienia na dwóch tłokach ). Takie mam pytanie czy może być głowica od innej meganki 1.6 16V czy musi być z coupe ?

 

Dodano: 23 cze 2016 - 16:05

No i okazało się, że głowica do regeneracji za ok 600 zł. Najgorsze, że już raz była regenerowana :-( Fachowiec powiedział, że przy dobrych wiatrach może nawet 120 tysi przejedzie tylko olej wymieniać co 12 tyś i nie katować samochodu. W każdym razie jeśli u kogoś też wystąpią takie "objawy" to niech liczy się z tym, że to głowica

 

Dodano: 01 lip 2016 - 15:29

No i po dwóch tygodniach odebrałam moją renię....zapłaciłam 1900 zł

Regeneracja głowicy 566 zł

Robocizna 500 zł

Reszta to śruby, uszczelki, olej, zaślepki, świece, filtr oleju, dodatkowo rozrząd.

I to nie wszystko jeszcze muszę wymienić poduszkę bo cały silnik lata i czuć lekkie trzęsienie oraz sondę w tłumiku i tak się zastanawiam czy się nie przejadę na zakupie tego auta

Edytowane przez kasia1979
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!