Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Montaż głowicy z Clio II sport


PatrykGDA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wylało się mleko i trzeba posprzątać. A więc krótko, pojechałem na wymianę rozrządu a okazało się że głowice mam do wymiany- panewki pod wałkami są powycierane, same wałki również. Zaryzykowałem.Kupiłem kompletną głowice z clio II sport 182KM. Teraz składają.

Czekam na koniec prac. Jestem ciekaw jak silnik będzie pracował.

Kombinował ktoś z Was takie cuda? Po cichaczu liczę na troche więcej mocy.w przyszłym tygodniu efekty.

Pozdrawiam

 

Dodano: 21 cze 2016 - 17:23

Witam,

Odebrałem auto- cudów nie ma.

Wszystko podobno jest dobrze. Zawory nie stukają, rozrząd nowy z KZFR.

Auto na zimnym silniku podobno chwile podziałało dobrze, po czym zaczęło kuleć na wolnych obrotach.

Na ciepłym silniku wo ogóle nie trzyma wolnych obrotów. Na wyższych jest dobrze. Muszę zobaczyć jeszcze co narobili mechanicy co go składali, ale na szybko to co widziałem to trochę druciarstwem zaleciało. Silnik pracuje na wszystkich tłokach. Głowica tak jak pisałem wyżej z clio sport. Głowica kompletna po planowaniu.

Co może być przyczyną nietrzymania wolnych obrotów? Z głowicą może być coś nie tak? Teraz to obstawiam, że muszę komputer zamienić i pozbyć się immo, ale mogę się mylić. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czarny scenariusz, ale będę musiał to sprawdzić.

 

Dodano: 17 sie 2016 - 10:15

Witam po dlugiej przerwie. Panowie pytanie dla pewnosci... Elektroniczna przepustnica zastepuje silnik krokowy prawda? Tym samym przepustnica dozuje ilosc powietrza na wolnych obrotach, zgadza sie?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, przepustnica to przepustnica i nic nie zastępuje.

W starszych wersjach, silniczek krokowy sterował obrotami jałowymi i był do niego dostęp. Silniczek krokowy jest integralną częścią przepustnicy, choć można go zdemontować, tak samo jak potencjometr położenia przepustnicy.

W "nowych" przepustnicach elementy odpowiedzialne za sterowanie są zabudowane wewnątrz i nie ma do nich dostępu bez rozcinania obudowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodziło. Użyłem za dużo skrótów myślowych. Mam taką "nową" przepustnicę. Dziwnie działa ponieważ po włączeniu zapłonu domyka się bardziej i tak zostaje na wolnych obrotach. Dopiero pedał przyspieszania ja otwiera. Tyle że teraz nie mam wolnych obrotów a na starej głowicy były. Czekam na kompa. Zobaczymy czy będzie grać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zamontowaniu przepustnicy elektronicznej należy ją zaadaptować Clipem. Tak podaje instrukcja.Nawet jak była ona kiedyś w tym samochodzie ,to po zmianach jakich dokonałem może potrzebować adaptacji do nowych warunków.Jest jeszcze taki sposób , że odłączasz akumulator a po podłączeniu , włączasz zapłon i trzy krotnie wciskasz pedał gazu do oporu, wyłączasz zapłon i po chwili uruchamiasz silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!